Despre renumita vopsea de păr Schwarzkopf Color Expert

Când m-am înscris la campania de testare BuzzStore am fost hotărâtă să mă vopsesc pentru prima oară. Am mai avut demult un ombre discret, dar niciodată nu mi-am vopsit rădăcinile. Dar, după ce am primit coletul cu Schwarzkopf Color Expert, m-am cam răzgândit. Îmi e frică domnule să mă vopsesc și cu asta basta! Așa că am dăruit vopseaua de păr mamei mele și bine am făcut, că tare încântată a fost.


Mama mea se vopsește doar de doi ani, iar părul ei este rar și subțire. Se vopsește șaten închis spre brunet, iar căutarea unei vopsele care să nu lase părul deteriorat s-a încheiat pentru ea odată cu folosirea vopselei Schwarzkopf Color Expert. Această vopsea de păr folosește tehnologia #omegaplex, o tehnologie folosită în saloanele de înfrumusețare ce este adusă acum și în casele noastre.


Nuanța șaten închis a acestei vopsele pe care am primit-o în campania BuzzStore i s-a potrivit mănușă mamei mele și ea a fost extrem de mulțumită de rezultat. Dacă la alte vopsele părul rămânea apoi uscat și deteriorat, de această dată s-a simțit ca și cum tocmai își aplicase o mască regenerantă și hidratantă. Părul  rămas sănătos și plin de strălucire, toate firele albe ai fost acoperite în totalitate, iar procesul de vopsire este simplu și la îndemâna oricui. Este o vopsea eficientă dar foarte blândă cu părul și o găsesc ideală pentru cele ce preferă să își schimbe deseori culoarea părului.

Vă recomand să încercați măcar o dată această vopsea de păr și, atunci când mă voi hotărî să mă vopsesc, cu siguranță știu ce să aleg. Nu uitați că și voi vă puteți înscrie în campaniile Buzztore și să primiți gratuit produse spre testare - dați click AICI și completați formularul de înscriere.

Pagini