#suportclientinonstop în mai puțin de 40 de secunde la Flanco!

Cei de la Flanco au pus pe picioare un sistem de suport clienți care funcționează non-stop, iar asta cu siguranță este un pas înainte în ceea ce privește relația dintre magazin și clienți. Nu de puține ori m-am lovit de anumite aspecte pe care nu le aveam în cap prea clare, cum ar fi modalitățile de plată, în cât timp mi-ar ajunge o comandă sau care este comanda minimă pentru care aș beneficia de transport gratuit. Ei bine, acum mă pot lămuri simplu, printr-un telefon la 037.447.71.00 sau 021.203.81.70.0 cu ajutorul serviciului #suportclientinonstop de la #flanco.

Și stai așa că asta nu e tot. Tot cei de la Flanco își propun să preia orice apel în maxim 40 de secunde. Ce-am făcut eu? Am pus mâna pe telefon și i-am apelat să văd dacă într-adevăr durează maxim 40 de secunde până când apelul meu este preluat de către un operator. Am și filmat și a durat exact cât zic ei. Deci, Flanco, mereu peste așteptări, zic!


M-am și lămurit care-i comanda minimă la care beneficiez de transport gratuit (100 Ron). Este un serviciu drăguț care în mod clar reprezintă un pas înainte, atât pentru clienți, cât și pentru Flanco. 

Pagini