Ar fi trebuit să fac mecanică?!

  Știi de ce nu mă tentează să-mi cumpăr mașina la mâna a doua? Pentru că două din trei cunoștințe care și-au luat mașină second hand au mai băgat ceva ”franci” în reparații. De exemplu, un unchi de-al meu, imediat după ce și-a luat un Golf 4 (dorința vieții lui să aibă modelul ăsta de mașină), la câteva zile căuta pe internet kit ambreiaj Golf 4 la preț mic. Acum, nu știu eu ce să spun, pentru că nu sunt tocmai mecanicul familiei, dar nu-i chiar o situație plină de optimism să cauți piese de schimb după ce tocmai i-ai făcut loc în garaj ”bolidului”.


  Mașina a costat relativ puțin, dar dacă mai adaugi la asta și un preț kit ambreiaj Golf 4 ajungi departe. Iar pe mine chestia asta mă îndepărtează de ideea de a cumpăra o mașină second hand. Cu toate astea, partea pozitivă din toată nebunia asta de a deține o mașină cu orice preț este că găsești piesele necesare reparării. Chiar și kit ambreiaj VW Golf 4, care-i ditamai chestia (în viziunea mea). Și dacă te întrebi ce face mașina unchiului meu acum, ei bine, cred că-i bine mersi după ce a suferit sau  urmează să sufere o reparație pe capotă deschisă. Pe lângă toate astea, prețul pentru un kit ambreiaj VW Golf 4 poate ajunge chiar și undeva la aproape de 2000 de lei. E mult, e puțin?

  În loc de jurnalism ar fi trebuit să fac mecanică și să ajung inginer(ă). Așa aș fi învățat cum funcționează toate chestiile astea și aș fi oferit consultații pentru cei care vor să își cheltuie ”francii” pe cai putere care au tot alergat. Așa, habar n-am cum funcționează un kit de ambreiaj, ce e aia o bujie și nici cum funcționează cu adevărat o mașină sub capotă. Dacă o să mă tragă în jos treaba asta cândva, rămâne de văzut.

  Mneah, mă simt bine așa cum sunt. Pentru mine o mașină înseamnă un mijloc de transport și cam atât. Din punctul A în punctul B. Pedala de accelerație, accelerează, cea de frână, frânează, iar ambreiajul mă ajută să schimb vitezele. Puțin vrum, puțină muzică, iar destinația e tot ce contează. 

Pagini