Ce am mâncat azi #2

Azi am avut o zi agitată. Am avut cursuri până la ora 14:00, apoi am mers la medic și am ajuns acasă după ora 15:00. Am mâncat următoarele:


❤❤❤

Micul dejun:

-apă caldă cu lămâie pe stomacul gol;
-un pachet de biscuiți Belvita și jumătate de pugă de covrigei Boromir cu tărâțe de grâu cât am fost plecată;
-un iaurt cu ovăz și semințe imediat cum am ajuns acasă.

Prânz:

-supă de legume;
-am terminat și punga de covrigei pe post de gustare;

Cina: 

-salată cu multe legume (roșii, salată verde, lobodă, castravete, sfeclă roșie, ardei) și semințe măcinate din complexul „MaxiFibre” de la Solaris.

Am băut multă apă azi și un ceai de mătase de porumb. Nu am reușit să fac sport, dar am mers mult pe jos.

Mâine iar sunt pe fugă până după-amiază dar, după o săptămână în care am mâncat mai puțin, urmează o pizza cu muuult cașcaval.


Pagini