OOTD: Ultima ținută din 2015?!

Hello, dragilor! Am azi pentru voi câteva fotografii făcute acum ceva vreme, pe un frig teribil. Dacă aș fi știut că se încălzește, aș mai fi așteptat puțin, dar cine putea să prevadă că de Crăciun vom avea vreme atât de călduroasă? Cel mai probabil, acesta este ultimul outfit din anul 2015. Nu-i așa că a trecut repede timpul?



❤❤❤
Tot din categoria ”Iubesc cizmele peste genunchi!” face parte și această ținută. Special pentru cizmele mele negre am ales o fustă cu trandafiri. Merită să aruncați un ochi la ea pe site, AICI, pentru că are prețul de doar $8.67! Este minunată, se așează frumos pe corp și croiul acesta flu-flu îmi place la nebunie. În partea de sus am o bluză cu buline tare simpatică, pe care am purtat-o de multe ori de când am primit-o. Ce-i drept, mi-a luat vreo zece minute până ce am reușit să îi fac fundița în partea de sus. Paltonul a mai apărut pe blog, este foarte versatil și l-am purtat mult iarna trecută. Alte modele de cizme peste genunchi găsiți AICI, eu deja am pus ochii pe vreo două perechi.












Aștept cu mare drag părerile voastre! 
Sper că pregătirile pentru Crăciun merg de minune!
❤❤❤

Pagini