OOTD: Rochie tip helancă

Această ținută a fost fotografiat acum multe, multe zile. Țin să precizez asta pentru că sunt o friguroasă până în măduva oaselor și nu aș rezista niciodată îmbrăcată astfel acum, pe vremea de afară. Brrrr!




Voiam de foarte multă vreme o rochie tip helancă și m-am bucurat când am găsit-o pe aceasta pe SheIn.com. Ce-i drept, e foarte interesantă și călduroasă. Nu e o rochie mulată simplă, datorită cusăturii. Materialul e perfect pentru vremea rece. Deși mi se părea greu de purtat o helancă și credeam că mă va deranja, a fost chiar ok, mai ales că este destul de lărguță pe gât. Am completat ținuta cu un palton luat cu 20lei dintr-un second hand, o pereche de ghete și o geantă comodă.






Vă las fără prea multe cuvinte - încep să mă pregătesc pentru ieșirea din seara aceasta. 
Vă urez un weekend minunat! 

Pagini