Siguranta deplina pentru casa

Tin minte si acum faptul ca acum cativa anisori mi se pareau de domeniul fantasticului toate chestiile legate de camere de supraveghere si insusi cuvantul „supraveghere” mi se parea ca suna foarte... corporatist?! Si cand spun corporatist vreau sa zic „serios” si rigid. Vedeam cel mai ades vorbindu-se la televizor despre astfel de idei, dar si prin filme. Poate ca si din aceasta cauza.


Acum insa, se pare ca intreaga tehnologie avanseaza extrem de repede, iar eu nu pot sa fac altceva decat sa constat cu ochii mari si sa mai zic din cand in cand un „wow”. Si a avansat atat de repede, incat desi stau la bloc, unul dintre vecinii de la etajul superior tocmai si-a montat o camera de supraveghere care da spre parcare, parcare unde se afla, evident, masina lui.  La o prima vedere pare a fi un gest destul de paranoic si lipsit de logica, dar nu e chiar asa. Sigur, s-ar putea face o serie de glume destul de bune pe seama lui, dar in sinea mea cel putin, recunosc ca si mie mi-ar placea sa beneficiez de un sistem de supraveghere. Poate nu la bloc, dar in mod sigur la casa.

De ce? Simplu, pentru ca un sistem de supraveghere cu camere video de pe Comenzi.ro reprezinta un fel de gadget „must-have” pentru o casa in zilele noastre. Asa cum telefonul pe care il purtam zi de zi in buzunar e dotat cu camera foto-video, asa si casa ar trebui sa fie prevazuta cu ceva asemanator. Si chiar daca se zice sa gandesti pozitiv, ca nu ti se pot intampla tocmai tie chestii neplacute, eu fiind mai prevazatoare, cred m-as simti mai impacata sau cel putin mai in control cu o serie de camere care sa vegheze asupra casutei mele si a curtii.

Deci, peste cateva Craciunuri, Mosul va primi o scrisoare scrisa cu mana mea cea dreapta in care ii voi cere un sistem de supraveghere pentru casa in care voi locui atunci impreuna cu sotul meu, copilasi, catel si de ce nu, chiar si purcel. Totul pentru siguranta mea si a celor dragi mie!


                                                                                                           

Pagini