Un ceainic de poveste, cadoul perfect

Trebuie să recunosc, nu prea mă pricep la făcut cadouri. De cele mai multe ori apelez la obiecte făcute handmade și se pare că sunt tare apreciate. Cu toate că eu nu prea am idee ce cadouri să ofer, știu ce mi-ar plăcea mie să primesc. În general, sunt ”topită” după cadurile Home & Deco, așa că dacă îmi oferi un set de perne înflorate, un set de ceai, un ghiveci cu flori sau un suport de fructe putem deveni instant cei mai buni prieteni.

Revenind la setul de ceai, îl consider un cadou nemaipomenit. Sunt mare, mare băutoare de ceaiuri, indiferent că este vorba despre un decoct cu efect terapeutic sau un ceai îndulcit cu miere, băut pentru aroma sa. Preferatul meu este ceaiul de tei cu lămâie, dar pentru efectele uimitoare asupra sănătății apreciez și ceaiul de merișor, cu proprietăți diuretice. Și ceaiul de sunătoare îmi place, o cană călduță face minuni pentru stomacul iritat. Așadar, dacă vrei să mă impresionezi, oferă-mi un un ceainic din colectia de ceainice de la homeX.



Un ceainic bun îți poate schimba cu totul starea de spirit. Una e să faci un ceai la ibric, să îl lași prea mult sau prea puțin la infuzat și alta este să folosești un ceainic. Iar dacă ceainicul este și unul de poveste, atunci cu siguranță că bucuria este dublă. Ceainicele din fotografii sunt cu adevărat speciale și cred că oricine s-ar bucura să le primească în dar. Ambele spun o poveste, parcă sunt desprinse din paginile unei cărți: primul dintr-o carte veche, dintr-un orășel liniștit; al doilea dintr-o carte modernă, pentru copii sau adolescenți.


Cred că nu există persoane care să nu iubească ceaiul, ci doar persoane care nu au găsit încă ceaiul potrivit. Așadar, research, dragii mei! Puteți descoperi arome nebănuite, de la fructat la acrișor, de la dulce la amar. În plus, ceaiurile chiar te ajută în diverse probleme de sănătate, ca să nu mai vorbim că îmbunătățesc digestia. Căutați pe internet rețete de ceai, vizitați mai des plafarele și veți avea doar de câștigat. 

Aștept să văd care dintre voi sunt, la fel ca mine, băutori de ceai și care este aroma voastră preferată. Vă plac ceanicele de mai sus?


Pagini