OOTD: Is there anybody out there?

Mai e cineva online la ora aceasta? Scriu primele cuvinte alte acestei postări ascultând pe repeat melodia Shakespears Sister - Hello. Nu mă pot îndura să apăs X în fereastra de Youtube, așa că mai stau câteva zeci de minute. Astfel, sper să termin și această postare. În pat mă așteaptă o carte nouă, neîncepută, ce presimt că mă va ține trează cel puțin până la miezul nopții.


Revenind la note concrete, mă simt datoare cu câteva explicații despre această ținută. Majoritatea elementelor sunt de pe Romwe, un site tare, tare drag sufletului meu. Apropo, ați văzut ce minunății de ghete au adus în ultima vreme? Eu am deja o pereche e drum - aceasta - și abia aștept să ajungă!

Așadar, avem, de jos în sus, una bucată de sandale comode, văzute și în această ținută. Sunt sandalele mele preferate și le pot potrivi deseori în multe combinații. Deși bareta de peste degete poate părea firavă, este destul de stabilă și nu văd șansa să se rupă curând.

Apoi, avem o fustă conică no-name, prezentă în garderoba mea de multă vreme. Îmi plac fustele conice, dar uneori parcă le urăsc din cauza efectului de ”burtică” pe care îl creează. Deasupra fustei este un maieu  maieu negru, scos din anonimat de către detaliile metalice.

Peste maieu port un kimono Romwe cu imprimeu floral, dintr-un material vaporos. Un singur defect îi pot găsi acestuia: își pierde franjurii peste tot! Mă întristează să văd că tinde să ”chelească” și în ritmul acesta, cred că va deveni un kimono nefranjurat după fix două purtări. Mai am un kimono Romwe, prezent în outfit-ul de aici, dar cu acela nu am această problemă. Ține de cusătură... păcat.

Geanta purtată, modelul Cleo din colecția Adona, m-a însoțit și în ținuta de aici. Este o geantă foarte încăpătoare, dar goală tinde să fie puțin cam grea.






Aștept cu mare drag părerea ta despre această ținută!
Ce element îți place cel mai mult?
Pupici! 
♡♡♡


Pagini