Ocupaţii pe timp de ploaie

*Am laptopul în braţe, pătura pe picioare şi o cană mare de ceai aburindă pe noptieră. Sunt la 50 km de oraş şi pe fereastră intră miros de ploaie. Picuri mari se preling pe geamuri, îmi place de mor vremea aceasta. Singurele activităţi pe care le găsesc potrivite sunt scrisul pe blog, cititul sau urmăritul serialelor. Momentan sunt la prima activitate din serie, vor urma şi celelalte cât de curând. Presimt că voi mai face o cană de ceai, poate chiar ciocolată caldă, de această dată. Navighez fără un scop anume de două ore, poate chiar mai bine. Am ajuns prin cele mai diferite colţuri ale online-ului şi am citit o mulţime de informaţii utile. De la curiozităţi legate de animale, planete, plante şi agricultură, până la cele mai noi trenduri în materie de fashion şi beauty. Am văzut site-uri cu haine, site-uri cu jucării pentru copii, lenjerii de pat sau cauciucuri agricole. Bineînţeles, mi-au scăpat o mulţime de subiecte, dar ziua este lungă, nu?

Sursa - Radio Craiova

Ultimul site pe care l-am închis este despre anvelope agro-industriale. Cine ar fi crezut că voi ajunge să citesc şi despre acest domeniu? Dar, pentru că este bine să ştim câte puţin din toate, am zis că nu strică să aflu ceva util. Bunicii mei au muncit cu drag pământul, aşa că agricultura nu este un subiect străin mie. Aşadar, am aterizat pe un site de cauciucuri agricole. Şi pentru că nu aveam idee unde găsim anvelope agricole, ce preţuri au, cum se montează şi ce rezistenţă au, am început să mă documentez puţin. Am aflat de pe acvila-romania.ro că anvelopele agricole pot fi de mai multe feluri, şi anume: anvelope tractor, anvelope combină, anvelope disc, anvelope semănătoare, anvelope remorcă şi altele. E fundamental ca anvelopele să fie de înaltă calitate, pentru a putea avea un trai cât mai îndelungat. Astfel, o gamă de anvelope agricole trebuie să ofere performanţe bune în timpul muncii intense, la sarcini grele. Rezistenţa la uzură este un criteriu definitoriu în alegerea cauciucurilor agricole, pentru că sunt folosite fie pe terenuri accidentate, cu pietriş, fie pe terenuri nisipoase sau mlăştinoase. O mulţime de informaţii utile, nu-i aşa? 

Cred totuşi că am ajuns prea departe. Mai bine închid laptop-ul şi deschid cartea ce se află lângă  mine - "Pădurea Norvegiană" de Haruki Murakami. Vă invit şi pe voi să îmi spuneţi cum vă petreceţi timpul pe o vreme ce aceasta! :)





Pagini