Jucarii, amintiri, culori

Mereu când vreau să scriu ceva despre copilărie am în minte un citat din Amintirile din copilărie ale lui Ion Creangă: ”“Nu ştiu alţi cum sunt, dar eu, când mă gândesc la locul naşterii mele, [...] parcă-mi saltă şi acum inima de bucurie!”. Nu am copilărit în oraș, așa că mersul desculță pe nisipul uscat al verii nu îmi era străin. Nici mâncatul cireșelor sau prunelor direct din pom, cine mai avea timp să le spele, când crengile atingeau pământul pline de roade? În ceea ce privește colecția mea de jucarii bebelusi, recunosc, era cam restrânsă. Ce rămânea de pe la verișori sau ce primeam de la o mătușă de peste graniță. La fel și cu hainele. Acum însă, copiii au parte de o mulțime de jucării la dispoziție, totul se rezumă doar la disponibilitatea  părinților de a le cumpăra. 

Printre primele mele jucării era o zornăitoare din lemn, ce semăna incredibil cu jocul de mai jos. Avea înăuntru  biluță metalică ce scotea un clinchet slab ori de câte ori era mișcată. Mi se părea atunci că seamănă cu o temniță, biluța era prizonieră în spatele gratiilor. Cea de mai jos are alt scop, este perfectă pentru a dezvolta abilitatea bebelușilor de a distinge forme și culori, exersându-și îndemânarea.



Pe vremea când s-a născut sora mea, la modă erau alte jucării pentru bebeluși. Cele mai populare erau zornăitoarele tradiționale, acelea cu biluțe, ce se agățau chiar și de cărucior. Nu știu ce efect magic au aceste jucării pentru copii, dar cert e că le distrage atenția și le oprește plânsul. Cel puțin, pentru un moment. Important este ca jucăriile să nu fie periculoase, fără piese ascuțite sau care pot fi înghițite, așa că părinții trebuie să știe cum se aleg jucăriile sigure


Cele de mai sus sunt găsite pe http://www.educlass.ro, un site unde diversitatea este cuvântul definitoriul. O trăsătură esențială a site-ului este că poți găsi aici jucării, jocuri, costume sau accesorii pentru copiii de toate vârstele. În stoc sunt peste 1000 articole, aflate într-o continuă diversificare. Un alt avantaj al site-ului este posibilitatea de a returna un produs fie în schimbul altuia, fie în schimbul sumei de bani plătite inițial. Produsele sunt de calitate, prețurile corecte, ce permit rate fără dobândă și discount-uri pentru clienții fideli. E ușor să navighezi pe site, poți solicita informații prin formularul de contact, iar livrarea este rapidă în țară, cu posibilitatea cumpărării direct din showroom-ul din București.

Dragi părinți, voi știți cum să alegeți jucăriile pentru cei mici?

Pagini