HAUL SnapMade: ce mi-am ales de 30$

Când am primit un mail cu un voucher de 30$ de la SnapMade, am ezitat să plasez o comandă. În primul rând, nu aveam nicio idee ce să aleg. Apoi, mă gândeam că produsele vor ajunge la Poșta Vamală și că nu merită efortul. Într-un final m-am decis asupra unor produse de dimensiuni reduse, drăgălașe, de care nu aveam neapărată nevoie, dar pe care le voiam. Am optat pentru produse din categoria Personalized Gifts și am descoperit că astfel mi-am creat singură așa numitele ”amintiri”, ce pot fi dăruite persoanei dragi (nu că eu le-aș dărui, le țin pentru mine pe toate, muahaha!). Trebuie să recunosc că m-am așteptat la produse de o calitate ceva mai slabă, nu știam nimic despre acest site chinezesc. Cu toate acestea, am fost surprinsă să văd produse lucrare cu mare grijă, ce arată tare bine.

1.Magnet pentru frigider

Iubesc magneții pentru frigider și când știu că cineva apropiat pleacă în concendiu, e singurul lucru pe care îl cer. Nu mi-am creat niciodată un magnet de frigider, așa că am profitat de ocazie. Am ales o poză cu mine și Andrei, cred să fie făcută acum 3 ani, în parc, în timpul unei plimbări cu biclicleta. Îmi e tare dragă fotografia aceasta și am ales ca ea să fie cea pe care o vreau pe magnet. Acesta și-a găsit rapid locul pe frigiderul meu și îmi place să îl privesc ori de câte ori deschid ușa să văd ce mai e bun înăuntru. Mai vreau să personalizez și alți magneți, în alte forme! Îmi place calitatea lui, pentru că nu este pur și simplu lipit un magnet mic pe spate, ce poate să se desprindă cu timpul, ci toată suprafața este magnetică. 


2.Semn de carte

Lectura ocupă un loc foarte important pentru mine în ultima vreme - am iubit să citesc de mică, dar în ultimii ani am cam luat o pauză. Am simțit nevoia să fac ceva, așa că de mai bine de două luni reușesc să repect ideea de o carte pe săptămână. Mie îmi plac mult semnele de carte, cred că e important să ai unul drăguț, care să te facă să zâmbești când îl vezi, așa că acesta mi se pare absolut genial. L-am personalizat eu, de la background (pentru o parte am ales buline, pentru cealaltă model cu trandafiri), până la forma în care să fie așezate fotografiile (în romb, cerc, inimă etc.) și la fotografiile propriu-zise. În plus, un astfel de semn de carte este perfect și pentru a fi dăruit unei persoane dragi, e un cadou unic și de efect. Este ușor metalic, se poate îndoi, dar pare destul de rezistent.






3.Mousepad cu model floral

Acest mousepad nu a fost personalizat, însă pe site-ul SnapMade.com există varietate atât în ceea ce privește forma mousepad-ului, cât și fotografia. Se pot face și personalizate, accesâd categoria custom mouse. Mie mi-a plăcut mult acesta, e tare vesel și feminin, așa că l-am și înlocuit pe cel anterior, care era negru și sobru. Suprafața nu este de plastic, ci de material, dacă are vreun sens ce încerc să explic acum. Cert e că arată bine și își face treaba.


Una peste alta, mă bucur că am profitat de voucher-ul meu. M-am ales cu trei produse dragi mie, iar acum îmi doresc să personalizez și alte lucruri. Mă bate gândul la o cană sau un tricou, posibilitățile sunt uriașe pe SnapMade.com. Te invit și pe tine să arunci un ochi și să-mi spui cum ți se pare site-ul și ce părere ai despre produsele alese de mine!

Pupici! ♡♡♡


Pagini