Eu am încredere în remediile naturiste. Tu?

De foarte multă vreme sunt adepta produselor naturiste. Foarte multe astfel de tratamente au dat roade pentru mine, aşa că le recomand din tot sufletul. Remediile naturiste, deşi necesită perseverenţă pentru a vedea rezultate, oferă beneficii pe o perioadă lungă de timp. Recunosc, de foarte multe ori am avut probleme în ceea ce priveşte răbdarea, dar de fiecare dată când m-am ţinut de tratament am văzut efecte pozitive. Plafarele mi-au devenit locuri foarte dragi şi mereu le fac o vizită, fie că doresc să tratez o afecţiune minoră ce nu necesită consultul medical, fie că doresc un produs cosmetic de îngrijire cu ingrediente prietenoase. Pe lângă clasicele vitamine pe care le folosesc regulat, aproape tot anul, din cauza organismului meu ceva mai "anemic", din plafare cumpăr des şi alte produse, precum: ceaiuri cu efecte terapeutice (pentru digestie, ceaiuri diuretice, ceai verde etc.), tincturi (propolis, merişor), dar şi seminţe şi musli, preferatele mele pentru un mic dejun sănătos. De curand am descoperit un produs care mă tentează: stresclin complex. Acest supliment natural este ideal pentru calmarea organismului şi pentru inducerea unei stări de calm, de linişte. Stresclin complex este un produs ideal pentru relaxarea organismului şi pentru a elimina stările de sprasolicitare nervoasă. În ultima vreme, deşi a fost vacanţă, am muncit destul de mult şi am alocat un timp oarecum puţin relaxării. Am certitudinea că acest supliment natural nutritiv mă poate ajuta, întrucât ingredientele din compoziţia sa au efecte foarte bune asupra organismului. Cele trei extracte - Withania somnifera, Bacopa monnieri şi Nardostachys jatamansi - au efecte tonice asupra organismului şi reduc stresul.


Pe site-ul Bioportal.ro se regăsesc multiple remedii naturiste, pentru o gamă largă de afecţiuni, dar şi multe alimente benefice organismului nostru care ne ajută să ţinem o dietă echilibrată: paste făinoase, dulciuri, unturi, condimente, gemuri etc. Cele mai bune alimente sunt cele fără coloranţi şi conservanţi, aşa cum erau cele din cămara bunicii, aşa că cele de pe Bioportal.ro ne ajută să avem o alimentaţie sănătoasă, dar fără a renunţa la alimentele gustoase. În plus, aici se găsesc şi multe accesorii necesare unui trai sănătos: blendere, deshidratoare, storcătoare, termosuri etc.

Sunt foarte curioasă să aud dacă voi daţi o şansă produselor naturiste. 
Aţi văzut efecte asupra organismului consumând remedii naturale? 
Aştept cu drag răspunsurile voastre! 

Pagini