Ce ronțăim când citim?

În ultima vreme am citit destul de mult, ia promisiunea pe care mi-am făcut-o, aceea de a citi măcar o carte pe săptămână, e un succes. Găsiți recenzii ale ultimelor cărți citite în categoria Loredana citește, o categorie tare dragă mie, pe care vreau să o dezvolt cât mai mult. Recunosc, durează până ce scriu un articol acolo, dar vreau să vă ofer ceva frumos și de calitate.

Problema cititului sau a urmăritului de seriale este aceea că mereu mă trezesc ronțăind câte ceva. De cele mai multe ori, nu cele mai sănătoase gustări - chips-uri, alune glazurate, biscuiți condimentați etc. Am pentru voi câteva sugesti sănătoase, din gama de produse Solaris!

A photo posted by Loredana Vlăescu - Blog Culore (@loredana_vlaescu) on


În ultimul colet primit de la Solaris s-au găsit o mulțime de gustări delicoase și sănătoase, ce au sfârșit într-un castronel, lângă o carte bună sau un serial. Cu Solaris la îndemână am savurat serialul True Detective și ultimele episoare apărute din Suits. Apropo, dacă vreți să scriu o postare despre ce seriale bune să urmărești, sunt aici și pot răspunde la această provocare!



De departe, preferatele mele au fost sărățelele, atât cele sărățelele picante, cât și sărățelele cu semințe de susan și in. Miami, miammmi! Sunt foarte sățioase, gustoase și pline de mirodenii, exact așa cum le prefer eu. Toată categoria de biscuiți și covrigei îmi face cu ochiul. Tot ce e sărat sau picant să vină la mine! 

Pe de altă parte, gustări sănătoase sunt și punguțele cu diverse semințe Solaris. Eu sunt îndrăgostită de caju și migdale.


Tot gustări delicioase sunt și biscuiții Solaris, indiferent de arome. Sunt absolut delicioși și e greu să te abții să nu mănânci o pungă întreagă. Stafidele sunt iarăși o alegere bună, prietenul meu ar putea să mănânce 1 kg odată - putem cumpăra vrac, dar cică cele Solaris sunt mai bune (spune el, zic să-l credem, nu?).


Categoria ÎNCEARCĂ e excelentă pentru vacanțe. Aici găsiți produse cu gramaje mai mici, perfecte pentru a fi luate în călătorii. Fie că mergeți la munte, la mare sau la bunici, fie că vă deplasați cu trenul, avionul sau mașina, puteți strecura în bagaj câteva punguțe cu gustări Solaris. Credeți-mă, vă veți bucura ulterior de alegerea făcută!

Ca o concluzie pentru acest articol, în ultima vreme am citit mai mult, am mâncat mai sănătos și am avut mai multă energie. Hai să vedem, mânuța sus cine mai e fan Solaris!


Pagini