Aloe Vera pur compus din 99% ingrediente organice Aubrey Organics


Produsele naturale au grijă zi de zi de tenul și de corpul meu într-un mod blând și mă ajută să scap de orice problemă. În categoria ”produse multifuncționale naturale” se încadrează și această sticluță de Aloe Vera pur compus din 99% ingrediente organice Aubrey Organics.


Cunosc foarte bine proprietățile plantei de Aloe Vera și știu că este o adevărată minune pentru piele. Crema de noapte pe care o folosesc cuprinde Aloe Vera și îmi place la nebunie. Așa că, atunci când am primit propunerea de a testa sticluța de Aloe Vera pur compus din 99% ingrediente organice, am aceptat fără să clipesc. Știam că produsul va deveni instant un favorit și nu m-am înșelat.

Sticluța de Aloe Vera pur compus din 99% ingrediente organice Aubrey Organics are 118mL și un ambalaj din plastic solid. Sistemul de deschidere este foarte bun, nu se poate rupe și permite o dozare fixă. Nu am greșit niciodată, nu am vărsat produs și nici nu am avut incidente neplăcute. Aplicarea se face pe piele, la nevoie. Eu am aplicat mereu gelul cu ajutorul unei dischete demachiante.

Acest gel Aloe Vera pur compus din 99% ingrediente organice Aubrey Organics este păstrat în formă naturală, fără a conține aditivi ce irită pielea. Principalele întrebuințări ale acestui gel de Aloe Vera organic sunt pentru pielea uscată, ternă și pentru cea expusă la soare. Dacă aveți pielea arsă, iritată sau înroșită după o zi la plajă, un gel de Aloe Vera are capacitatea de a o calma instant. 

Datorită faptului că acest gel de Aloe Vera nu conține aditivi, trebui păstrat la frigider, pentru a-și păstra proprietățile. În plus, datorită conservării la rece, aplicarea pe piele este un adevărat răsfăț pentru zilele călduroase. Gelul răcorește pielea și o calmează, pentru a o ajuta să se refacă în urma iritațiilor.

Cum am folosit eu sticluța de Aloe Vera pur compus din 99% ingrediente organice Aubrey Organics?


Am folosit gelul de Aloe Vera pe post de loțiune tonică. După demachiere, seara, pe tenul curat, am aplicat cu o dischetă demachiantă loțiune de Aloe Vera. Senzația de răcorire a tenului este extraordinară, iar efectele asupra pielii se văd în timp. Aloe Vera ajută la menținerea nivelului de hidratare, ajută în lupta cu acnee și în lupta cu regenerarea pielii. Pentru pete sau semne post-acneice, Aloe Vera acționează ca un mic roboțel ce regenerează țesuturile și determină pielea să redevină fermă și curată.

Pe de altă parte, am folosit gelul de Aoe Vera Aubrey Organics după epilare. Două zile după epilare, fie că este cu ceară sau epilator, pielea mea tinde să formeze mici bubițe albe și să se mențină roșie, mai ales în zona intimă. Am folosit gelul de Aloe Vera pe pielea afectată imediat după epilare, dar și după duș, iar pielea s-a calmat mai repede.

Am aplicat gelul de Aloe Vera imediat după ce m-am ars pe mână cu ulei. Am ținut mâna sub apă rece, apoi am aplicat gel de Aloe Vera și am simțit imediat o senzație de răcorire și calmare.

O sticluță de Aloe Vera pur compus din 99% ingrediente organice Aubrey Organics nu trebuie să lipsească din casa nimănui; este un produs extrem de util, care își face foarte bine treaba.

Voi aveți încredere în puterea vindecătoare a plantei de Aloe Vera?

Pagini