Review + Giveaway BornPrettyStore

Rujurile puternice nu sunt mereu prima mea alegere, recunosc. Dar când am văzut pe site-ul BornPrettyStore acest Unique Vampire Style Lip Gloss Waterproof Long Lasting Lip Stick nuanța #4 mi-am dat seama că trebuie să îl am. L-am primit de la ei pentru testare acum ceva vreme, iar cei de la BornPrettyStore au fost atât de drăguți încât mi-au trimis unul și pentru voi, plus o paletă cu patru farduri sidefate. Citiți la final cum să le câștigați! Deși la o primă vedere pare negru, am analizat cu atenție pozele altor bloggerițe și am văzut că este acel vișiniu închis, care arată minunat la un look ceva mai... dur.

 Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510
Nuanța reală se poate vedea în swatch-ul de mai jos. Ambalajul e tare simpatic, calitativ și arată destul de luxos. 


Rezistența este medie, adică fără să mănânci sau bei rezistă cu brio cam 3 ore. Pe de altă parte, făcând contrariul, mai mult de 2 ore nu poate rămâne intact. Nu e un ruj mat, aspectul e puțin lucios, deci tinde să cam ”fugă” de pe buze. Se aplică destul de greu, trebuie mare grijă, căci se întinde ușor și se îndepărtează repede. Cu timpul se ia puțin câte puțin, rămâne în pliurile buzelor, iar acestea răman pătate. Nici vorbă de sărutat!



Mai țineți minte outfit-ul cu blugii rupți SheIn? Am fost întrebată ce ruj port, așa că acesta este răspunsul! Ca să aveți o idee, să știți că eu l-aș asemăna cu rujurile Rimmel London.



Prețul rujului mi se pare excelent: 1,99$. În plus, dacă veți folosi codul LVLH10 și veți avea 10% reducere


Dacă vreți să câștigați un ruj identic de la BornPrettyStore, dar și o paletă de 4 farduri sidefate de aici #05, urmați regulile:

- like paginii Blog CuLore și BornPrettyStore
- urmărește blogul prin GFC
- spune-mi care dintre următoarele piese vestimentare îți place mai mult:

1. AICI
2. AICI 
3. AICI
4. AICI

- share la acest articol
- lasă un comentariu cu numele de Facebook cu care ai dat like, numele cu care îmi urmărești blogul prin GFC, link-ul către share și cu numărul produsului (1, 2, 3 sau 4) care îți place cel mai mult.


Câștigătoarea se alege prin random, premiul este livrat prin Poșta Română. Multă baftă! 

UPDATE: Câștigătoarea este Nadia-Alina Candrea! Felicitari! Astept datele tale de livrare cat de curand intr-un mesaj privat pe Facebook sau pe emailul loredanavlaescu@yahoo.com 



Pagini