OOTD: Denim jumpsuit and vintage background... again?!

De ce "again"? Pentru că am mai aut pe blog o salopetă din denim, dar și un decor vintage. Însă sunt atât de îndrăgostită de ambele elemente, încât s-ar putea să nu fie ultima oară când le vedeți pe blog. Am pentru voi o altă surpriză: și pentru această postare am făcut un mic video, vă invit să îl descoperiți mai jos!


Salopeta de blugi este de pe Romwe.com și mi-a ajuns într-un timp record, de doar 8 zile, prin UPS. Asta da rapiditate! Nu îi găsesc niciun defect: îmi place mult modelul și mărimea M este potrivită pentru mine. Am ales să o îndoi jos, pentru a o purta cu o pereche de teniși înalți cumpărați acum mai bine de un an dintr-o second-hand cu doar 10 lei. Uitasem de mult de ei, erau, săracii, pierduți în infinitul spațiul al unui dulap scund. 


Ghiozdănelul este tot second-hand și deși e cumpărat acum ceva vreme, încă sunt mândră de afacerea mea: 5 lei grei! Iubesc hainele din second-handuri, mereu caut ”bunătăți” pe care să le modific sau combin în diferite moduri. Mă încântă faptul că odată cumpărat un produs la mâna a doua, sunt mici șanse ca a doua zi pe stradă să văd altă fată purtând același lucru. 



Tricoul este cumpărat de pe Sheinside și îmi e tare, tare drag! Deși nu e bumbac 100%, cade frumos pe corp și se simte bine moale. Eu iubesc să port alb, așa că acest imprimeu mă ajută să port o culoare dragă mie, dar cu ceva în plus.







Nu am uitat de clip! Este mai jos, dați play! Îmi place să filmez asemenea cadre, deși, recunosc, era cât pe aci să uit! Până îmi va intra în reflex mai mai dura puțin, însă îmi place să explorez și această parte a Youtube-ului.


CLICK pe cuvintele marcate cu roșu pentru a vedea de unde am cumpărat produsul și cât a costat:



Teniși și ghiozdan - second-hand stuff



♡ Voi cum ați fi purtat această salopetă de blugi Romwe? 
♡ Aștept cu mare drag părerile voastre! 



Pagini