HAUL KURTMANN: Ce mi-am cumparat cu 125 lei

Coletele Kurtmann sunt mereu o bucurie. Nu cred că e zi să nu intru pe site și să investighez puțin reducerile. Recent am ”comis-o”, așa că vă prezint azi un haul Kurtmann, cu și despre cele mai noi cumpărături.


Din nefericire, în comandă am avut două produse care nu mi s-au potrivit și a trebuit să le fac retur. Acum vă prezint varianta finală a comenzii, cu toate produsele care au ajuns și rămas la mine. Cu un gust amar rămân însă după serviciile GLS, regret că nu se mai trimit coletele prin Cargus. Scurtând povestea, coletul meu trebuia să ajungă luni, dar curierul a cam uitat de el. L-am sunat, nu a părut să îi pese prea tare și a promis că va ajunge marți până în 12. A ajuns fără remușcări la ora 17:00. Nu mă înțeleg deloc bine cu această firmă de curierat, mi se par destul de neserioși (un colet de-al lui Andrei a ajuns, inițial, în Vâlcea, ca prin minune). Și nici măcar nu trimit mesaj dimineața că va uma să îmi livreze pachetul...

Lăsând partea mai puțin frumoasă în urmă, țin neapărat să vă arăt produsele, să vă faceți o idee, până le voi integra în outfit-uri. Dacă nu știți, pe Kurtmann.ro au fost reduceri extraordinare de până la 70%! Am vrut neapărat să profit de această ofertă, mai ales că unele produse rămăseseră exact cele pe mărimea mea. Dintre toate de mai jos, doar sandalele și tricoul alb nu au beneficiat de reducere.

1. Sandale Pull and Bear Shaft Brown - aveți idee cât le iubesc? Le vânez de multă vreme, pentru că mărimea 37 ba era, ba nu era în stoc. Arată tare bine pe picior, par foarte comode, iar mărimea e potrivită mie.



2. Fustă Zara Ladune Dark Blue - îmi place tare mult această fustiță și îmi vine bine. E destul de scurticică, dar mă văd purtând-o, poate chiar în combinație cu sandalele de mai sus. Am ales mărimea 36, singura în stoc atunci.


3. Tricou Pimkie Lisle White - I looooove it! Materialul e foarte calitativ, e genul de tricou mai gros. Mărimea M e potrivită mie, puțin lărguț, perfect pentru blugi sau fustă. Deja îl am în cap combinat cu o fustă midi, abia aștept să vă arăt și vouă combinația!


4. Maieu Bershka Kalpoe Yellow - trebuie să recunosc faptul că am pus în coș acest maieu doar datorită prețului mic pe care îl avea la reducere. Mărimea este L, deci este destul de lărguț. Merge purtat pe sub un cardigan, căci, trebuie să recunoștem, imprimeul său este absolut adorabil!


5. Bluză Zara Haller Dark Blue - îmi place, place, place! E exact genul de bluză care arată bine cu orice și care te scoate rapid din încurcătura ”Mă grăbesc, cu ce să mă îmbrac azi?”. După cum vedeți mai jos, am și purtat-o deja în acest outfit cu blugi rupți. Dați o fugă acolo pentru mai multe fotografii. 


Una peste alta sunt tare mulțumită de produse, ca de fiecare dată. Făcând un calcul vedem că mi-am luat aceste 5 articole cu doar 125,21 lei, o sumă foarte mică pentru o pereche de sandale, o fustă, un tricou, un maieu și o bluză.

Sunt foarte curioasă să aud care sunt produsele voastre preferate din acest articol. Voi ați profitat de ofertele Kurtmann și de reducerile lor uriașe de prețuri? Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână minunată, plină de fericire și bucurii!


Pagini