OOTD: New and vintage

Multe bloggerițe cu siguranță vor înțelege expresia următoare: ”Nu mai găsesc niciun loc bun pentru poze!”. Așa mă simt eu de ceva vreme, căci parcă, oriunde aș merge, nu găsesc fundal potrivit pentru o ținută. În parc am fost de o grămadă de ori, în Centru la fel. Azi mi-am dat seama că locuri sunt o grămadă, doar că sunt încă nedescoperite de noi. 


Azi pe la ora 12 am plecat în Centru să facem poze. Lumina era teribilă, din orice unghi aș fi pozat ieșeam prea luminoasă, neclară. Eu și mai ales Andrei ne cam pierduserăm răbdarea. Eram la un pas să ne întoarcem acasă și să revenim mai pe seară, când soarele se mai potolea. Dar am găsit pe o străduță aceste uși vechi, cu un aer vintage aparte, unde lumina era perfectă iar pozele ieșeau cel puțin acceptabil. 


Am ales să port azi pantalonii negri Pimkie pe care i-am inclus și într-o ținută de zilele trecute. Nu credeam să port aceeași pereche de pantaloni de atâtea ori în aceeași săptămână, dar îmi plac la nebunie! Am ales un maieu Zara tot de pe Kurtmann.ro cumpărat, care cade frumos pe corp. Apropo, mă poate lămuri și pe mine ce culoare este exact: marsala, vișiniu, burgundy? Pentru că nu era chiar atât de cald, peste am îmbrăcat un sacou negru clasic. Geanta Debbie Black, de pe site-ul Adona.ro, mă însoțește de ceva vreme peste tot.


Și câteva poze cu un fundal diferit, selectate dintre multele nereușite...





Pălăria a fost o tentativă de accesoriu pentru că... nu prea am avut încrederea necesară să o port. M-am gândit însă că se asortează frumos cu maieul.


Și acum am o mică surpriză pentru voi: un clip video! Da, da, este primul pe care îl prezint pe blog, așa că sper să vă placă ce a ieșit. Cu siguranță urmatoarele vor fi mai reușite!




Aștept cu mare drag părerile voastre despre această ținută. Sper că v-a fost pe plac ideea clipului! 

Pagini