REVIEW: Paleta farduri de ochi Makeup Revolution Iconic 3


Sunt mare, mare iubitoare a paletelor de machiaj! Şi tocmai de aceea nu puteam să nu cumpăr una de pe Aoro.ro, la ultima comandă (click AICI pentru haul). Am optat pentru o paleta farduri de ochi Makeup Revolution Iconic 3 şi nu regret deloc. Dacă nu ştiaţi, aceste palete imită foarte bine paletele Naked, dar preţurile sunt total opuse. Nuanţele seamănă foarte bine, la fel şi design-ul.    


                                       

Ambalajul este foarte rezistent şi atractiv; paleta este uşor de transportat şi vă ajută să împiedicaţi accidentele. Cele 12 culori sunt aranjate perfect, lucru care bucură partea OCD din mine.



Makeup Revolution Iconic 3 este o paletă de farduri formată în jurul culorii de roz

Aproape toate fardurile sunt derivate ale rozului şi movului, deci dacă nu preferaţi aceste nuanţe pe pleoape este mai bine să vă orientaţi către alte palete. Paleta conţine culori potrivite atât pentru machiajul de zi, cât şi pentru cel de seară. De asemenea, este bine de ştiut că această paletă Makeup Revolution 3 are mai multe nuanţe sidefate decât nuanţe mate. Dacă vă plac doar fardurile mate, vă recomand Makeup Revolution Essential Mattes 1 sau 2.


Pigmentaţia este un capitol la care această paletă chiar stă foarte bine. M-a surprins mai mult decât plăcut, pentru că o paletă cu 12 culori la preţul de 37 lei poate părea de slabă calitate. Pentru mine reprezintă paleta pe care pun cel mai des mâna când caut un machiaj de zi rapid şi nu numai; culori se aplică rapid, se blenduiesc uşor şi arată foarte bine pe pleoape. Pentru swatch-uri am folosit o bază de machiaj de la ELF (review AICI). Nu folosesc niciodată farduri de pleoape fără primer, fără el culorile sunt mai şterse şi rezistă mult mai puţin. Primerul mă ajută să nu obţin acel efect urât de „fard strâns în pliu”.


Nuanţele mate sunt perfecte pentru zilele în care folosesc eyeliner; se aplică uşor şi creează o bază excelentă care face ca machiajul să arate „curat”. Nuanţa nr. 1 este folosită cel mai mult, fiind perfectă pentru a ilumina colţul intern şi pentru zona de sub sprânceană.



Nuanţele sidefate sunt printre preferatele mele, în special nr. 12, care este perfectă pentru un machiaj de seară de efect.  Şi nr. 6 arată minunat şi o folosesc foarte des.



Rezistenţa este la fel de bună ca pigmentaţia. Nu folosesc fardurile fără primer, iar cu primerul ELF Essential pentru ochi machiajul rezistă până seara, când mă demachiez. După ce am făcut fotografiile de mai sus, am mers în baie şi am lăsat apă caldă să curgă peste mână: nicio culoare nu s-a întins sau şters!


Sunt mai mult decât mulţumită decât această paletă care are o mulţime de review-uri pozitive pe internet. Sunt o variantă excelentă a paletelor Naked, mult mai scumpe şi mai greu de găsit. Merită fiecare bănuţ şi mă bate serios gândul să mă orientez şi spre celelalte variante de pe Aoro.ro, mai ales că am descoperit în gama de cosmetice Makeup Revolution şi varianta pentru celebra paletă I heart Chocolate!
  •         Aţi încercat această paleta fard de ochi Makeup Revolution3?
  •         Vă tentează să o încercaţi?
  •         Care este nuanţa voastră preferată din cele de mai sus?

Pagini