HAUL SOLARIS: Belsug din natura si gustari pe masura

Azi am avut o zi destul de ciudăţică. Fiind o zi liberă, aveam în plan să o petrec acasă, să ascult muzică, să mă uit la câteva episoade din serialele mele preferate şi să mă ocup de blog şi alte câteva lucruri online. Mai am doar două examene, aşa că simţeam că azi trebuia să fie o zi destinată relaxării. Dimineaţa nu s-a încadrat deloc în planurile mele. Am fost sunată de o domnişoară tare drăguţă, care îmi spunea că are un colet pentru mine. E prima oară când sunt sunată de o femeie pentru acest serviciu de curierat, aşa că m-am oferit să ies eu în stradă pentru a o întâmpina. Ce nu am prevăzut erau ninsoarea puternică şi gerul cumplit! Am ieşit înfofolită bine, abia mă ţineam să nu alunec, aveam o eşarfă groasă pe cap ca să nu mă ningă prea tare şi mâinile reci sloi. Am căutat "Loganul cu sigla Solaris" şi am ajuns să ne întâlnim. Am înţeles din priviri le ei că îmi mulţumea că o scutisem să conducă printre blocuri, căci era greu să întorci pe asemenea vreme (da, da, sunt şi eu şoferiţă şi la parcări şi întoarceri nu prea mă descurc, bine?). Şi dacă tot eram în stradă, am decis să dau o fugă şi până la poştă, unde mă aştepta un colet Sheinside. M-am întors cu toate în braţe, ca un pom de Crăciun plin cu cadouri. Sper să îmi permită vremea să putem face fotografiile pentru outfit, căci sunt tare încântată de cele două articole pe care le-am primit.

Una peste alta, ţin să laud iniţiativa Solaris de a face o surpriză bloggeriţelor. Atenţia oferită detaliilor m-a cucerit şi fiind mare fană a împachetărilor şi a fundiţelor, nu pot decât să laud. Să dăm Cezarului ce-i al Cezarului! Îmi place la nebunie şi coşuleţul, cu siguranţă va fi folosit în casă. Când am despachetat enturiasmată pachetul, am exclamat: "Acest cadou parcă a fost făcut special pentru mine!". Toate produsele sunt minunate şi pentru o iubitoare de seminţe şi ronţăieli, acest coşuleţ este Raiul pe pământ.


Primul pacheţel pe care l-am desfăcut a fost cel cu Musli Mix, din care am şi consumat puţin. Ador acest gen de amestec de fulgi, seminţe, fructe uscate şi goji şi îmi place să îmi încep dimineaţa mâncându-l cu iaurt. Exact aşa am făcut şi azi! Sunt crocante şi dulci datorită stafidelor şi reprezintă o gustare săţioasă.


Şi migdalele crude au fost deja desfăcute. Nu mă bateţi, dar nu mă pot opri din mâncat seminţe! Da, ştiu că trebuie o limită, dar eu aş putea mânca un kilogram la o singură masă. Am devorat deja un sfert de punguţă de migdale, mai ales că nu au avut gustul foarte amar pe care îl aşteptam. Delicioase!


Alte seminţe, dar de data aceasta pentru salată, s-au regăsit în coşuleţul magic. Nu am mai folosit până acum un astfel de produs, dar mâine voi merge la piaţă după salată şi alte legume, pentru a le pune la treabă. Încerc să nu le deschid până atunci şi să le păstrez vii şi nevătămate!


Tot la capitolul mic dejun se încadrează şi seminţele de Chia, despre care am citit multe lucruri bune. Sunt extraordinare pentru digestie, inimă, oase şi aduc o mulţime de beneficii corpului. Eu le-am lăsat cam 10-15 minute la înmuiat în iaurt, pentru a se hidrata. Unele persoane le lasă chiar de seara în apă, apoi le adaugă în iaurt. 


Şi acest ceai cu coacăz roşu şi merişor este pe gustul şi nevoile mele! Coacăzul este un antioxidant natural, în timp ce merişorul are efecte benefice asupra tractului urinar şi nu numai. Eu nu pun zahăr în ceai, aşa că am făcut o cană din acesta acum câteva minute şi mi-am dat seama că e chiar dulceag şi nu foarte acru, cum aş fi crezut. Faptul că fructele sunt întregi mă bucură mult, căci aşa pot vedea exact ce conţine ceaiul.


Tot la capitolul gustări am găsit în coşuleţ şi aceşti biscuţi cu fulgi de ovăz şi cacao. Sunt... sau mai bine să zic AU FOST? Da, au fost, pentru că eu şi Andrei i-am dat deja gata pe toţi. Au fost delicioşi de-a dreptul, iar gustul ne-a adus aminte de turtă dulce pe de o parte, iar pe de altă parte de o negresă pufoasă. Cine a spus că nu pot exista deserturi delicioase doar din ingrediente naturale?


Depăşind aria de gustări, în ceea ce priveşte îngrijirea m-am bucurat nespus să găsesc un ulei de arbore de ceai Solaris. Deja v-am scris despre el aici, aşa că mă bucur că l-am primit. Doar ce mi se terminase şi plănuiam să merg să îl recumpăr, deci e binevenit!


Uleiul de argan este un alt produs pe care mi-l doream de multă vreme. Cantitatea de 100ml este mai mult decât perfectă, pentru că oricum pentru ten folosesc doar 2-3 picături. Îl voi încerca şi pentru păr şi cu siguranţă voi împărtăşi cu voi părerile mele. (dacă vi se pare ciudat uleiul este din cauza frigului - era aproape solid, săracul, când am ajuns cu el acasă!)


Ultimul, dar nu cel din urmă, este mult-lăudatul ulei de cocos. Cine nu a auzit de el? De auzit şi eu auzisem, dar iată că e timpul să îl şi încerc. Ca să vă amuz puţin... ştiţi că eu nu am realizat până să îl am azi că el miroase a... cocos? Nu ştiu ce era în mintea mea, dar nu mi-am dat seama că acest ulei va fi atât de delicios! 


Aţi încercat vreunul dintre produsele menţionate? Ce păreri aveţi?

P.S. Mă puteţi urmări pe Instagram - CLICK AICI
Like paginii de facebook Solaris - CLICK AICI

Pagini