OOTD: Cămaşă în carouri şi cardigan tricotat

Ah, cât pot să mă bucur cum văd că mai apar câteva raze ale soarelui! Nu sunt deloc fană a iernii, aşa că am început deja să mă aprovizionez cu haine pentru primăvară. Am început deja să cumpăr cardigane, cămăşi subţiti şi tricouri colorate. O fi oare prea devreme?
Azi am avut o zi foarte frumoasă. După 4 ore de cursuri, am făcut împreună cu Andrei o plimbare plăcută, prilej numai bun de fotografii. Aveam în plan de ceva vreme să vă prezint acest cardigan Sheinside (Khaki Hooded Cable Knit Cape Sweater) şi mă bucur tare mult că în sfârşit pot face această postare. Încă de când l-am văzut pe site mi-am dat seama că este genul de cardigan care îmi lipseşte. Culoarea îmi place la nebunie, la fel şi gluga. Şi dacă adăugăm şi faptul că se poate purta atât închis, cât şi deschis, nu pot decât să spun că este perfect pentru mine şi se integrează de minune în ţinutele mele. Cred că aţi observat că nu am un stil foarte elegant, ci mai degrabă unul casual, destul de confortabil. Când mă veţi vedea în rochie sau fustă, e clar că s-a întâmplat ceva!


Ghetuţele purtate sunt random, călduroase şi confortabile. La fel şi blugii, nefiind de la o firmă anume. Ador blugii cu talie înaltă, iar aceştia cu fermoar la spate mi se par a fi tare drăguţi şi speciali.
V-a atras atenţia cămăşuţa purtată? Este tot de pe Sheinside (Red Long Sleeve Lace Shoulder Plaid Blouse), iar design-ul ei deosebit m-a făcut să o comand imediat, fără să stau pe gânduri. V-am pus să ghiciţi AICI ce produs am cumpărat, iar una dintre voi a câştigat acel concurs.
 Detaliile mi se par minunate, ca să nu mai spun că iubesc carourile. Port des cămăşi de acest fel, iar aceasta este cu atât mai specială.
Ce element din ţinută vă place cel mai mult? Ce părere aveţi despre acest outfit? Aştept cu drag sfaturile şi comentariile voastre!


Pagini