Câteva gânduri în prag de Crăciun

Încă un an. Încă un Crăciun, încă un Revelion. Pentru mine a fost un an tare bun, cu o grămadă de evenimente. Nu mă voi apuca să le anumăr acum, căci dacă mă urmăriţi de ceva vreme probabil le ştiţi. Cert este că am avut un an minunat din toate punctele de vedere: sentimental, al studiilor şi, de ce nu, financiar. 


Aşadar, doresc să vă mulţumesc pentru tot prin această postare. Acest articol este dedicat vouă. Vouă, celor care în timpul acestui an v-aţi rupt din timpul vostru pentru a-mi citi un articol care v-a atras atenţia. Îmi pare rău dacă l-aţi închis după 5 secunde şi dacă nu a mai fost pe placul vostru. Promit să mă străduiesc mai mult şi să selectez mai bine articolele pe viitor. În acest an mi-am dezvoltat destul de frumos blogul. L-am făcut parte din mine, deşi am avut momente când am simţit că dezamăgesc pe-aici. Vreau să vă mulţumesc pentru ajutor, pentru comentarii, sfaturi şi rareori pentru critici!

 

Dacă ar fi să schimb câte ceva din acest an nu cred că aş vrea acum să o fac. Deşi am avut câteva regrete, câteva momente în care îmi doresc să fi fost mai curajoasă, mai îndrăzneaţă, în care să nu mă gândesc la consecinţe şi să acţionez instinctiv. Cu fiecare zi simt că trebuie să las o parte din mine în urmă şi să privesc doar spre viitor. Căci slavă cerului, se arată al naibii de frumos!


Anul acesta Crăciunul e ca în ceilalţi ani. Poate nu perfect, nici pe departe, dar am o viaţă să-l fac să fie şi de la anul voi încerca să aşez lucrurile altfel. Anul acesta am încercat să fac cât mai multe surprize. Îmi place să îi ofer câte ceva lui Andrei care ştiu că-i place, dar pe care nu se aştepta să i-l cumpăr. Nu e vorba de bani, de timp, de nimic. Cel mai frumos sentiment este atunci când oferi celor dragi, nu când primeşti. Sinceră să fiu, eu nici măcar nu ştiu să primesc un cadou. Deşi în capul şi sufletul meu sunt o mie de mulţumiri, pur şi simplu nu pot fi genul care să se arate atât de afectuoasă şi mega-încântată.


În ceea ce priveşte acest Crăciun, vă doresc tuturor să aveţi parte de tot ceea ce vă doriţi! În primul rând, sper ca  toată lumea să fie sănătoasă, căci pe zi ce trece realizez şi eu că sănătatea este, într-adevăr, cel mai de preţ bun şi totodată cel mai uşor de pierdut. Vă doresc să fiţi mai buni, mai îngăduitori şi să nu vă gândiţi atât de mult la efectele negative ale acţiunilor voastre. Pur şi simplu, faceţi ce simţiţi! Eu am fost şi încă mai sunt genul de persoană care întâi se gândeşte la lucrurile negative, la riscuri şi dezavantaje. De exemplu, dacă îmi spui că vrei să adopţi o pisică eu îţi voi spune că trebuie să ai grijă de ea, e o cheltuială în plus, că miroase şi că distruge tot. Abia apoi îmi dau seama că poate e un animăluţ drăgălaş şi tare, tare iubitor. Sper că aţi prins ideea. Încerc să mă schimb şi sper să-mi iasă definitiv într-o zi.


Nu în ultimul rând, vreau să-i mulţumesc celui care mă acceptă şi mă iubeşte cu totul de mai bine de 3 ani. Ştie el. Ştiu asta.


Sărbători fericite şi un an cât mai frumos!

Pagini