OOTD: Ţinută de toamnă


Iubesc toamna, iubesc clipele când plouă şi eu stau în casă, cu o cană mare de ceai fierbinte în mână. Dar urăsc atunci când ploaia îmi dă planurile peste cap şi mă determină să nu îmi pot desfăşura activităţile. Aveam programate fotografiile acestea acum mult timp, căci îmi sosise două colete pline de bunătăţi: Sheinside şi TBDress.com. Dar cine nu m-a lăsat să îmi fac treaba? Aţi ghicit, ploaia!

Pentru a face fotografiile de mai jos a trebuit să pândesc o zi întreagă şi tot picura când am început. Am fugit repede în faţa blocului, am luat "fotograful" cu mine şi în maxim 5 minute am terminat. 


Am ales să asortez o pereche de blugi cu talie înaltă cu o bluză neagră simplă, tocmai pentru a lăsa jacheta şi ghetele în rolul principal.


Am optat pentru mărimea M a jachetei (Khaki Contrast Leather Long Sleeve Crop Jacket) şi bine am făcut. După calculele mele din tabelul de mărimi, S-ul îmi era foarte mic în zona bustului. Mărimea aleasă îmi vine însă foarte bine şi vă recomand să consultaţi întâi tabelul când comandaţi online, pentru a nu da greş.


Îmi place tare mult această jachetă şi o consider perfectă pentru zilele mai călduroase de toamnă sau iarnă. Acum este mult prea frig pentru a o purta, dar noroc că am o altă jachetă Sheinside mai groasă, pe care v-am arătat-o AICI.


Pe de altă parte, aceste ghete cu toc gros TBDress.com (Fashion Black Chunky Heel Short Boots) sunt ideale chiar şi pentru iarnă. Sunt foarte comode şi cu siguranţă vor intra în favoritele mele în această lună. Ţin să menţionez că am ales mărimea EU 37, care mi se potriveşte perfect şi nu există decalaje între mărimi.





Ce părere aveţi despre ţinuta mea? Ce element vă place mai mult?


Pagini