Achiziţii de pe site-ul Aoro.ro



   Pândesc de foarte mult timp produsele de pe site-ul Aoro.ro. Mi se pare foarte convenabil faptul că se pot găsi pe site multiple produse de machiaj, îngrijirea tenului, a corpului, a părului etc într-un singur loc, deci nu este nevoie să dau comandă pe mai multe site-uri pentru a-mi lua produsele dorite.

   Comanda plasată a ajuns rapid la mine (în maxim 2 zile de la data plasării comezii), fără niciun fel de probleme, cu firma de curierat Cargus. Produsele comandate sunt următoarele, dar fără un deodorant Nivea Fresh Active pe care l-am dăruit deja prietenului meu, care miroase tare bine, masculin.


1.Gel de curăţare a tenului cu probleme Avene, din gama Cleanance – achiziţionez acest gel pentru că l-am văzut foarte lăudat în blogosferă. Review-ul de pe blogul Lavender Thoughts a fost picătura care a umplut paharul de dorinţă. Nu am început încă gelul, căci doresc să termin întâi spuma de curăţare Nivea. Presimt însă că voi fi mulţumită şi cred că preţul de 46 lei va merita investiţia în acest produs econom. Cum vine sezonul rece, tenul meu începe să sufere, dar sper să depăşesc iarna cu bine alături de acest gel de curăţare Avene Cleanance.

2.Pensula pentru blush BrushArt – am cumpărat-o nu pentru aplicarea blush-ului, ci pentru pudră. Aplică excelent, este micuţă, precisă şi foarte moale. Îmi place tare mult şi costă doar 10 lei, deci sigur voi mai lua şi alta pentru blush data viitoare. Sper să fie durabilă şi rezistentă în urma spălărilor. J


3.Ruj cu persistenţă îndelungată Rimmel, nuanţa Cutting Edge – această nuanţă minunată este perfectă pentru toamnă şi se usucă mat. Rezistă bine, dar mai multe veţi vedea într-un review cât de curând. Îmi lipsea o asemenea culoare din colecţie, aşa că văzând această gamă de rujuri la doar 15 lei nu am mai putut rezista. Momentan nu sunt dezamăgită! J


4.Creion Rimmel Professional Eyebrow, nuanţa 001 Dark Brown – acest creion era exact ce îmi trebuia! Aveam un fard pentru sprâncene deja, dar simţeam nevoia să îmi conturez uneori sprâncenele cu un creion. Acesta are culoarea perfectă pentru mine, se aplică bine şi se întinde uşor cu periuţa din capăt. Îmi place această periuţă şi pentru că nu permite vârfului creionului să se murdărească sau să se rupă.


5. Rimmel Apocalips în nuanţa Nude Eclipse – de când îmi doream şi eu un produs din această gamă! Am ales nuanţa Nude Eclipse pentru că simţeam nevoia să am un ruj sau luciu cu această nuanţă. Nu e acel „perfect nude” pentru mine, dar se apropie. Îmi place modul de aplicare, mirosul dulceag, însă, din păcate, culoarea nu persistă foarte mult pe buze. Am auzit şi părerea Teodorei Badea (Dora’s Beauty Reviews) şi am văzut că şi ea are aceeaşi problemă. Vreau însă să îl mai încerc înainte de a spune o părere clară despre acest produs.


   Am ajuns la finalul cumpărăturilor! J Sunt foarte mulţumită de serviciile Aoro.ro şi îmi place faptul că plasând o singură comandă mi-am luat tot ce îmi doream.


   Pentru ce vreţi să vedeţi un review cât de curând?

Pagini