5 motive pentru a alege CautCeas.ro de Black Friday



Dragi mei cititori, sper că vă plac ceasurile, pentru că am o mega-veste pentru voi! Site-ul meu de suflet, CautCeas.ro, vă pegăteşte oferte de nerefuzat în următoarea perioadă. Ştim cu toţii că se apropie Black Friday, perioada din an pentru care am făcut economii din timp şi de la care avem aştepări mari. Produse numeroase vor fi la reduceri de Black Friday, iar site-ul CautCeas.ro nu face excepţii.

Aşadar, dragii mei, trebuie să vă conving azi ca măcar din curiozitate să păşiţi pe minunatul tărâm al reducerilor CautCeas.ro. Nu aş face-o dacă eu nu aş fi convinsă de calitatea produselor şi a serviciilor lor, deci v-am pregătit 5 mari motive pentru a accesa site-ul cu ceasuri menţionat. 

Motivul 1: nu vă veţi rătăci pe site, căci totul este uşor de navigat

Dacă sunteţi o persoană care pune accent pe detalii, atunci cu siguranţă sunteţi în locul potrivit. Eu sunt o astfel de persoană, pentru care contează enorm aspectul unul site şi uşurinţa navigării în vederea găsirii unui produs. Nu o dată m-am rătăcit pe diverse site-uri sau m-am blocat în căutări, iar în mod cert acest aspect m-a determinat să nu cumpăr.



Site-ul CautCeas.ro este unul aerisit, frumos organizat, clar şi concis. Pe prima pagină apar mereu lucrurile la care trebuie să fim atenţi în primă fază. Categoriile, caseta de căutare... toate pentru a ne ajuta în momentul cumpărăturilor!

Motivul 2: varietatea produselor, astfel încât ambii parteneri se pot bucura de produse în mod egal

Aşadar, CautCeas.ro nu este un site "unisex", ci se adresează ambelor categorii. Îmi place mult acest lucru, deoarece îmi pot cumpăra un ceas pentru mine şi pentru prietenul meu în acelaşi timp, fără a face compromisul a două transporturi. Ca să nu mai vorbesc de multitudinea subcategoriilor pentru femei sau bărbaţi, unde zeci de brand-uri se întrec în produse care mai de care mai minunate.

Aşadar, avem categoria pentru bărbaţi (http://www.cautceas.ro/catalog/ceasuri-barbatesti-656718) şi categoria pentru femei (http://www.cautceas.ro/catalog/ceasuri-dama-656719), ambele delectându-ne cu modele interesante şi cu preţuri accesibile.

Motivul 3: seriozitatea, prin contactul excelent cu clienţii şi rapiditatea livrării comezilor

Relaţia cu clienţii mi se pare esenţială în momentul în care o firmă doreşte să pară serioasă. CautCeas.ro mi-a câştigat deplin încrederea la acest capitol, prin modul lor de interacţiune după momentul plasării comezii. Totul a fost foarte transparent, cu notificări prin mail la fiecare schimbare a statusului comenzii (după plătire, după expedierea coletului).

Există două tipuri de livrare:
  • în 24h, dacă produsul este în stoc
  • în 5-7 zile lucrătoare de la comandă pentru unele produse care nu pot fi la dispoziţia noastră imediat.

Indifirent de această opţiune, vă garantez că şi de Black Friday veţi beneficia de servicii de înaltă calitate şi de ceasuri livrate fără niciun impediment.

Motivul 4: preţuri mici-mici, chiar şi când nu sunt promoţii

De ce să ne ascundem după deget, că până la urmă, tot preţurile contează? Îmi place mult că pe site-ul CautCeas.ro găsesc ceasuri frumoase, de calitate, la preţuri accesibile. De exemplu, ceasul de femei YVES CAMANI DURANCE GOLD/GOLD YC1058-C este în acest moment unul din ceasurile de pe wishlistul meu. Preţul său? Doar 169lei, redus de la 314, căci mai mereu veţi găsi pe site oferte incredibil de bune.


   Pe de altă parte, ceasurile pentru bărbaţi sunt la fel de ieftine. De exemplu, ceasul Lorus R2393JX9 Djokovic Series cu o curea din silicon are un preţ de doar 175lei. Dacă acum are acest preţ mic, la ce să ne aşteptăm când vor fi ofertele de Black Friday?


Motivul 5: ofertele de Black Friday!!!

Oameni buni, se apropie o perioadă nebună. Între 21 si 28 noiembrie pe CautCeas.ro găseşti cele mai tari oferte de Black Friday. Eu una iubesc oferte, dar cine nu le iubeşte? Se anunţă o perioadă minunată cu reduceri substanţiale pe site-ul CautCeas.ro, aşa că nu pot decât să vă recomand să fiţi pe fază.

Diversitate avem, la fel şi preţuri mici, în special pentru că se apropie Black Friday. Aşadar, dacă site-ul este uşor de navigat şi CautCeas.ro vă oferă servicii serioase, de calitate, ce vă puteţi dori mai mult? Eu abia aştept ofertele din perioada 21-28 noiembrie! J


Pagini