Ţigara electronică, cel mai bun cadou pentru fumători


   Fumatul este un viciu cu care multe persoane se confruntă. Cred că jumătate dintre persoanele pe care le cunosc fumează, aşa că hainele cu miros de tutun nu sunt o noutate pentru mine. Cu toate acestea, consider că fumatul este un obicei rău, care trebuie încheiat cât mai rapid. Pentru cei cărora renunţarea bruscă este o corvoadă, există un mic truc la care puteţi apela: ţigara electronică.



 
   O astfel de ţigară electronică se găseşte pe site-ul GreenSmoke.ro reprezintă un cadou excelent pentru un fumător. 

   Cui poţi dărui ţigara electronică?

   Pentru a putea utiliza ţigara electronică este obligatoriu să aveţi peste 18 ani, să nu fiţi însărcinată sau să alăptaţi. De asemenea, nu aveţi voie să o utilizaţi dacă luaţi medicamente pentru astm şi depresie, dacă aveţi risc de boli cardiace, hipertensiune, diabet, alergie la nicotină. 
   Ţigara electronică NU trebuie încercată de nefumători, pentru că aceasta conţine nicotină şi poate crea dependenţă. Cu toate că nu este testată pentru folosirea în scopul renunţării la fumat, acesta este principalul scop pentru care este achiziţionată de majoritatea persoanelor.

   Un Kit Starter Green Smoke cuprinde două baterii reîncărcabile de mare capacitate, cu dimensiuni diferite, cutia în care este ambalat totul fiind extrem de elegantă: perfectă pentru un cadou!


   Prezenţa a două încărcătoare, unul tip USB şi unul clasic face posibilă încărcarea în orice locaţie v-aţi afla. Aşadar, puteţi transporta kitul chiar şi în călători, fără bătăi de cap.



      Cele două baterii (căci da, acest Kit Starter Green Smoke conţine practic două ţigări diferite) au dimensiuni diferite.


   Ţigara mai lungă produce o lumină verde, în timp ce cea mai scurtă luminează roşu-portocaliu. Acest lucru nu este însă o regulă, se poate alege o anumită culoare a LED-ului, după preferinţe.


   Kitul Starter Green Smoke cu pachet variat cuprinde 5 arome diferite - echivalentul a 7,5 pachete de ţigări tradiţionale: Menthol Ice (gust mentolat, de gumă de mestecat), Absolut Tobacco (gust de tutun clasic), Red Label (acelaşi gust de tutun), Mocha Mist (aromă de cafea, mă face să mă gândesc la gelul de duş Yves Rocher) şi Vanilla, (gust dulce, de vanilie). Cu toate acestea, pe site puteţi alege să primiţi cu o singură aromă, de exemplu, după preferinţe. Nu este o regulă, există 9 arome diferite!


      Pentru a pune ţigara în funcţiune, scoateţi separatoarele şi înfiletaţi aroma în capatul ţigării.


     Şi gata, ţigara electronică este gata!


   Eu am preferat să îi ofer acest Kit Starter Green Smoke tatălui prietenului meu, un fumător convins din tinereţe. A durat ceva până l-am obişnuit, căci senzaţia de a pune buzele pe ceva rece nu i-a plăcut iniţial. L-am lăsat însă să se înveţe câteva zile şi am remarcat apoi că îi era uneori mai comod să scoată ţigara electronică şi să tragă decât să caute pachetul, să aprindă ţigara, să facă scrum şi tot restul. Aşadar, a început să o folosească din ce în ce mai des.
   Deoarece fumează multicel, nu a renunţat la fumat, dar a reuşit să înlocuiască o parte din ţigările tradiţionale cu acest kit. Cel mai mult a apreciat, aromele Red Label şi Absolut Tobacco, cum era de aşteptat, dar după ce le-a terminat nu le-a respins nici pe celelalte. Cine credeţi că mă întreabă acum de unde să cumpere rezerve?

   Consumul de ţigări a fost redus fără îndoială şi avem garanţia că această ţigară, deşi conţine nicotină, este mai sănătoasă decât metoda tradiţională. Acest kit a fost un succes total pentru tatăl prietenului meu şi consider că este un cadou excelent pentru orice fumător. 

   Kitul Starter Green Smoke se poate achiziţiona de AICI şi costă 219 lei. 
   Voi ce credeţi, este ţigara electronică un cadou bun pentru fumători?

    P.S. Deoarece sunteţi cititorii blogului meu, puteţi achiziţiona de pe site-ul GreenSmoke.ro cu o reducere de 10%. Daţi-mi de veste dacă vreţi să comandaţi şi eu vă ofer detaliile.


Pagini