Preview SHEINSIDE black coat



   În data de 15 septembrie comanda mea Sheinside a fost expediată, iar ieri, 3 octombrie, am ridicat-o. Am urmărit mereu comanda pe site-ul 17track.net, aşa că imediat cum am văzut statusul "pick up" am fugit la poştă. Ştiu că Sheinside ajunge cu coletele doar la poşta vamală, însă eu am avut noroc să ridic coletul de la poşta normală, de unde ridic de obicei şi asta pentru că ei preiau şi coletele externe. Credeţi-mă, am ţopăit tot drumul către casă şi nu m-am putut abţine să nu desfac coletul pe drum. Vă imaginaţi cum arătam pe stradă cu ambalajul într-o mână şi jacheta nou-nouţă în cealaltă. 

   Am admirat acest Black Contrast Leather Quilted Sleeve Zipper Coat, după cum îi spune şi numele toată seara şi m-am tot privit în oglindă purtându-l cu diverse ţinute. Nu credeam să îmi placă atât de mult! Mărimea aleasă, S, îmi vine de minune, deci nu am avut probleme în această privinţă.

   Nu vreau să vă arăt încă poze cu jacheta, ci doar mici frânturi, căci voi pregăti o ţinută purtând-o cât de curând. Sunteţi pregătiţi să dezlegaţi puzzle-ul?





   V-aţi format o idee? Dacă nu, staţi pe-aproape! J


   Şi, pentru că sunt răutăcioasă, nu vă las link-ul produsului. Vă las pe voi să îl descoperiţi, căutându-i numele pe site-ul Sheinside. Eu momentan pot să spun doar că sunt foarte mulţumită de servicii şi cu siguranţă nu va fi ultima comandă pe care o voi efectua pe acest site. Tentaţii sunt multe, aştept oferte şi reduceri şi voi trece iar la "vânătoare"! J

Pagini