OOTD: Sacou roz şi bluza bunicii



   Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu iubesc sacourile. Nu am foarte multe, dar consider că măcar un sacou e esenţial în orice dulap. Atunci când am văzut pe site-ul TBDress acest sacou, am ştiut că trebuie să fie al meu. Eu am ales să îl asortez cu o pereche de blugi comozi şi ghete cu talpă joasă, căci l-am purtat într-o zi normală, la cursuri.

   

    Bluza albă pe care o port este din acelaşi material din care sunt confecţionate şi mânecile sacoului, aşa că mi s-a părut o combinaţie potrivită. Trebuie să menţionez că această bluză diafană aparţine bunicii lui Andrei. Aşadar, acest articol vestimentar finuţ a fost purtat acum mulţi ani, când bunica era încă tânără şi sprintenă. Mă simt onorată să o port eu acum şi credeţi-mă că am mare grijă când o spăl, calc etc.

   Se pare că toamna îşi intră în drepturi pe zi ce trece, iar covorul de frunze continuă să se îngroaşe din ce în ce mai mult. Tare îmi e teamă că nu voi mai putea purta sacoul prea curând din cauza ploilor şi a temperaturilor joase, aşa că încerc să profit cât de mult pot de el acum.


   Am optat pentru acelaşi ghete comode cumpărate din Auchan, care îmi plac mult. V-am vorbit despre ele şi în această postare. De asemenea, geanta By Sunshine făcută de Elena este minunată, încăpătoare şi tare practică.


   Pentru mai multe detalii despre sacou vă invit să daţi click AICI. Eu am ales mărimea S, în caz că vă întrebaţi şi îmi vine perfect!

   Aştept cu drag părerile, întrebările şi sugestiile voastre! 

Pagini