GIVEAWAY: Câştigă două parfumuri FM - Încheiat


   Azi se împlineşte un an de la prima postare pe blog. În această perioadă vor urma multe surprize pentru voi, din partea mea sau a mai multor sponsori. 

   Nu-mi vine să cred că a trecut un an de când am pus primul titlu pe Blog CuLore. Am scris vrute şi nevrute, de la beauty până la articole diverse. Am început acest blog din dorinţa de a scrie despre cosmetice, dar pe parcurs mi-am dat seama că îmi place să fac mai mult, să scriu altfel şi să depăşesc graniţa de bloggeriţă de beauty.

   Aşadar, a trecut un an. Primul sponsor, Parfumuri FM, oferă pentru două câştigătoare două parfumuri minunate.



   Premiul I: 

   1. Parfum Dolce & Gabbana Light Blue 30 ml (numărul 33)

   Premiul II:

   2. Parfum Versace Crystal Noir 30 ml (numărul 132)

   Reguli de participare:

   1. Like la pagina de facebook Blog Culore (găsiţi butonul pe lateral, dreapta)
   2. Urmăreşte blogul prin GFC, pentru a fi la curent cu noile articole interesante 
   3. Intra pe http://oferte-speciale.info şi alege o ofertă, un articol, apoi distribuie-l pe facebook. 
   4. Dă share acestei postări (acestui concurs).

   Şanse suplimentare:

   (+1) Accesează un articol postat recent şi lasă un comentariu (se acceptă doar comentariile pertinente, care depăşesc o limită de 10 cuvinte). Pentru fiecare comentariu postat primeşti o nouă şansă, se acceptă doar pentru articole începând cu data de 1 octombrie.


   Aşadar, pentru a avea o înscriere validă trebuie să îmi postaţi în comentariu numele de Facebook, numele de GFC, linkul către share-ul unei oferte distribuite şi linkul către share-ul acestui concurs. Dacă doreşti şanse suplimentare, specifică faptul că ai comentat şi la final voi face eu liste. Poţi fi alături de mine până pe 26 octombrie şi comenta la toate articolele care vin, eu le voi contoriza! 

   Perioadă concurs: 15 octombrie - 26 octombrie

   Multă baftă şi fie ca random să ţină cu voi! Staţi pe aproape, mai am şi alte surprize! :)

   UPDATE: Câştigătoarele s-au afişat AICI.

Pagini