Fără titlu (3)



   Bună tuturor!

   Nu mi-am mai găsit de ceva vreme timp să vă vorbesc. Nu vreau să par ipocrită spunând că nu am timp, dar zău că ăsta e motivul. Deci da, probabil că sunt o ipocrită.

   A început facultatea şi asta îmi ocupă mai mult timp decât aş fi vrut eu. Simpla prezenţă la cursuri îmi ia din zi cam 4-6 ore şi, spre surprinderea mea, avem şi ceva proiecte de făcut. Eram eu ciudată când credeam că la facultate se dă un examen la final şi gata? Oricum, îmi place ce fac şi aproape fiecare curs mi se pare interesant. Da, Facultatea de Jurnalism chiar are cursuri tari şi profesori ok. Îi dau un big like profului de "Imaginar şi mentalităţi", un rocker liber în gândire şi în exprimare. 

   Am o mulţime de postări de făcut şi sunt în urmă cu tot. Nici măcar nu am avut şansa să fac fotografiile pentru ţinuta cu jacheta Sheinside, ce să mai vorbesc despre hăinuţele pe care le-am primit de curând de la TBDress.com. Sunt în urmă şi la SuperBlog, iar curând începe şi Orkestra, unde neapărat vreau să particip. 

   În final, sunt mulţumită cu tot ceea ce fac şi sunt al naibii de mândră de mine. Aşa, în încheierea unei scurte postări în care vă spun câteva gânduri, sfătuiesc din suflet pe toţi cei care nu au ajuns încă la bac să urmeze facultatea care le place şi la care să meargă cu drag. Nu daţi la Medicină sau Drept pentru că toată lumea dă acolo admiterea pentru banii care se câştigă ulterior şi vă veţi trezi că nu înţelegeţi şi nu vă atrage nimic.

   Până data viitoare, vă îmbrăţişez cu drag şi, vă rog, fiţi îngăditori cu mine!


Pagini