Produsele de machiaj folosite azi


   Am zile libere când pur şi simplu ador să mă aranjez dimineaţa. Machiajul îmi schimbă total starea de spirit şi îmi luminează întreaga zi.

   Azi a fost o zi de acest fel, aşa că mai jos vă prezint exact ce produse am folosit în această dimineaţă.

   Pentru ten: 

   - fond de ten compact Jemma Kid (review aici)
   - pudră Oriflame, The One, Illuskin
   - corector The One
   - pudră bronzantă ELF, folosită pe post de blush (o puteţi vedea aici)
   - pensulă pentru faţă şi cea pentru blush de la ELF


   Pentru machiajul ochilor:

   - paletă farduri sidefate Catherine Arley, de la Lady's
   - kit pentru sprâncene de la Depozitul de Farduri (l-am încadrat tot aici)
   - fard cremă The One nuanţa Beige Pearl
   - mascara The One
   - primer ELF (review aici)
   - pensula de blending, cea in unghi si cea pentru aplicarea fardului de la ELF (le vedeţi în haul-urile ELF de pe blog)


   Pentru buze am ales ceva simplu: Baby Lips în nuanţa peach kiss. E ca un balsam de buze normal, nu colorează şi sincer nu m-a dat pe spate prea tare.


   În mod normal nu folosesc atât de multe produse, dar azi am avut o zi în care m-am trezit cu poftă de machiaj. Voi aveţi asemenea zile?


Pagini