HAUL: Un colet plin cu bunătăţi de la ProduseCosmetice.ro



   Sunt o mare, mare iubitoare de cosmetice şi asta cred că este evident. Ador să încerc lucruri noi şi să descopăr produse favorite, ca mai apoi să îmi împărtăşesc părerile cu voi. Site-ul produsecosmetice.ro m-a răfăţat puţin în aceste zile, iar coletul a ajuns extrem de repede la mine. Marţi a fost pusă comanda, iar joi coletul a ajuns la mine prin Poşta Română. Dacă nu aţi aflat până acum despre acest site, vă invit cu drag să îl accesaţi şi să descoperiţi sute de produse minunate. Nici nu mă miră faptul că sloganul lor este "Orice ai nevoie", având în vedere varietatea categoriilor prezente. O femeie îşi poate asigura necesarul de cosmetice printr-o singură comandă, căci veţi putea adăuga în coşul de cumpărături de la produse de machiaj, îngrijire pentru ten sau păr, până la aparatură profesională şi alte accesorii.
   Voi nu v-aţi lovit de problema de a trebui să comandaţi produse de machiaj de pe un site şi de îngrijire de pe altul? Pe mine varietatea site-ului mă satisface pe deplin, întrucât puteţi cumpăra tot ce aveţi nevoie printr-o singură comandă care este, cum am menţionat, foarte rapidă chiar şi prin Poştă.
    Dacă veţi avea nelămuriri, întrebări sau curiozităţi, puteţi să trimiteţi un mail şi veţi primi răspunsuri rapid. Veţi fi ajutaţi cu căldură, iar eu apreciez foarte mult acest aspect, întrucât nu o dată am rămas fără răspuns la mailuri la alte site-uri.

   Aşadar, mai jos puteţi vedea excat ce a cuprins coletul meu:


   Am fost foarte încântată de produsele alese şi am petrecut ceva vreme analizându-le, exact ca un copil mic care primeşte o cutie de bomboane şi nu ştie pe care să o aleagă.


   Bronzerul Astor Deluxe 001 Spring Kiss Glow  pare, la prima vedere, un bronzer perfect pentru acest final de vară şi pentru toamna care se apropie. Formatul lui îmi place tare mult şi abia aştept să îl încerc, pentru a vă prezenta pe larg părerea mea. Partea din spate este formată complet din oglindă, lucru care ajută mult în călătorii. Pensulica este mică şi drăguţă, însă voi folosi o pensulă pentru blush mai mare, cu care eu mă descurc mai uşor.

Preţ: 29lei
   Fardul Max Factor Max Effect Dip-In , nuanţa 10 Silver Lounge pare ideal pentru un machiaj simplu, realizat atunci când suntem pe fugă, dar vrem totuşi un look chic. Îmi place la nebunie ideea aceasta de aplicator, dar şi faptul că produsul are o culoare superbă, sidefată. Îl văd ideal pentru primăvară şi vară, dar îl voi purta cu drag şi în aceste zile. Un lucru foarte interesant este faptul că în capacul cu aplicator există o biluţă, o bobiţă care face un zgomot atunci când este mişcată. Mie îmi aminteşte de jucăriile acelea pentru copilaşii mici, iar acest lucru îmi aduce zâmbetul pe buze de fiecare dată când deschid produsul.
   
Preţ:14lei
   Fondul de ten compact Jemma Kidd Soft Touch - 02 Fair m-a impresionat prin aspectul girly şi finuţ. Cutia e tare elegantă, iar ambalajul la fel. Îmi place faptul că are oglindă şi bureţel special. La prima vedere nuanţa mi se potriveşte, aşa că abia aştept să îl încerc şi să vă arăt poze de tipul "before and after".
 
Preţ:49lei
   Balsamul de Buze Colorat Max Factor Xperience-07 Pink Oyster în varianta "tester" cred că va fi prietenul meu cel mai bun odată cu începerea facultăţii. L-am folosit deja şi pot spune că este hidratant, colorează frumos buzele şi rezistă neaşteptat de bine.
Preţ: 18lei
   Oja Max Factor Diamond Hard Perle - Mustard Seed va deveni o mare dragoste pentru mine. Un auriu sidefat superb, care îmi aminteşte de razele soarelui îmi va bucura unghiuţele cât de curând. Ambalajul este foarte elegant, iar aplicator cu fire lungi este foarte comod şi face aplicarea lacului mai uşoară.
   
Preţ: 8lei
   În colet am regăsit două mostre tare interesante. Una este destiantă părului, iar cealaltă îngrijirii tenului.
   


   Dragile mele, acestea au fost toate produsele primite, de care mă voi bucura cât de curând. Abia aştept să le descopăr mai bine. Voi aţi încercat vreunul de mai sus, ce vă tentează? Aştept cu drag părerile voastre.^_^

Pagini