Cremă hidratantă antirid Pell Amar - REVIEW



   Acum ceva timp am intrat în posesia a  4 produse Pell Amar, aşa că de atunci le tot testez intensiv. Pentru produsele pentru îngrijirea dinţilor am făcut deja un review, aşa că vă invit să îl (re)descoperiţi.

   Aşadar, azi vorbim despre crema hidratantă antirid. 


    Descriere oficială:



    HIDRATARE CONTINUĂ TIMP DE 24 ORE

    Formulă unică şi delicată, cu proprietăţi avansate de hidratare, ajută la prevenirea şi stoparea primelor semne apărute în procesul de îmbătrânire a tenului. Sărurile minerale şi aminoacizii din extractul Pell Amar, alături de uleiul de Jojoba, vitamina E, îmbogăţite cu acid hialuronic şi colagen solubil, creează o reală şi eficientă cremă antirid. Această cremă hrănitoare este ideală pentru toate tipurile de ten. Acidul Hialuronic previne pierderea umidităţii pielii pe tot parcursul zilei. Acţionează în profunzime, la nivelul ţesuturilor şi menţine cele mai importante caracteristici ale epidermei tinere şi sănătoase: suplețea, elasticitatea și tonicitatea epidermei.​

Capacitate flacon: 50 ml


   Ingrediente:

   AQUA, GLYCERYL STEARATE PEG 100-STEARATE, CAPRYLIC / CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCEROL, COLLAGENE, HYALURONIC ACID, ELASTIN, MINERAL SALTS AND AMINO ACIDS FROM PELLOID MUD EXTRACT (PELL AMAR), DIPEPTIDE DIAMINOBUTYROYL BENZYLAMIDE DIACETATE, JOJOBA OIL,TOCOFERYL ACETATE, EDTA, ETHYLHEXYLGLYCERINE / PHENOXYETHANOL.

   Produsul este:

Testat dermatologic 
Non-comedogenic 
Fără parfum 
Nu conţine alergeni 
Fără coloranţi şi arome artificiale 
Fără parabeni

   Părerea mea:

  De când am descoperit această cremă, pot declara că am folosit-o exclusiv. Este o cremă de noapte excelentă, care îşi face treaba de minune. Cantitatea de 50 ml pare că-mi va ajunge o vreme, iar borcănaşul este foarte solid şi elegant.

   Un minus poate fi mirosul, care nu este extrem de plăcut. Cineva îmi spunea că miroase a "rânced", dar nu cred că aş merge chiar atât de departe. Da, nu are un parfum plăcut, dar asta nu mă deranjează deloc, pentru că nu este persistent şi nici înţepător.

   Deşi pare o cremă light, vă pot asigura că hidratează de minune pielea. Eu am folosit-o doar pe post de cremă de noapte, deoarece ziua folosesc neapărat SPF. Asta nu înseamnă că ziua nu aş putea-o folosi sub machiaj, pentru că nu este deloc grasă, intră repede în piele şi apoi tenul rămâne catifelat, dar nu lucios.

   Este o cremă care nu afectează ochii şi nu le creează usturimi, eu am folosit-o mereu fără probleme chiar şi în zona cearcănelor. Cât despre efectul antirid, pot spune că, hidratând pielea, folosită pe termen lung poate fi un aliat de nădejde împotriva semnelor îmbătrânirii. Bineînţeles, niciodată nu am crezut că o cremă poate face o magie ca ridurile să dispară şi nici nu cred că există aşa ceva.

   Peste toate, pot spune că am fost foarte mulţumită de acest produs, deoarece şi-a făcut bine treaba şi nu a avut efecte adverse (coşuri, iritaţii, usturimi etc). Cu siguranţă este un produs de calitate, pe care firma românească Pell Amar ar trebui să îl promoveze mult mai mult.
   Voi aţi folosit acest produs? Care este crema voastră de noapte preferată?
   

Pagini