Un rimel Veryme Fat Lash de la Oriflame care m-a dezamagit



   Iubesc rimelul in general si daca nu il folosesc dimineata, parca nu pot iesi din casa. Am incercat multe pana acum si am fost mai mult sau mai putin multumita. Am acest mascara de ceva vreme si tot timpul l-am cam evitat. Azi e momentul sa va spun de ce nu e printre preferatele mele.

   Fiind din gama Veryme a avut un pret mic, de doar 9lei. Are un tub normal, de 8ml si expira in 6 luni.


   Are o periuta care imi aminteste de rimelul SuperShock de la Avon, pe care l-am iubit enorm. 


   Asa arata genele mele fara rimel:


   Asa arata cu acest rimel:




   Voua va place ? Mie nu. Genele se lipesc intr-un mod groaznic si raman smocuri-smocuri.

   Dar ca sa intelegeti mai bine care e treaba cu acest rimel, va voi spune cum am ajuns sa-l cumpar. L-am vazut la o colega si mi-a placut efectul pe care l-a dat genelor ei. Am neglijat insa faptul ca genele ei erau foarte mici.
   Mi l-am cumparat si eu si am sperat la acelasi efect. Nu am reusit insa, pentru ca eu am genele destul de lungi si tot ca imi faci mie e sa incarce si sa lipeasca.
   Deci, daca aveti genele mici, acest rimel s-ar putea sa functioneze.
   O alta problema a rimelului este formula. Nu stiu cum pot descrie asta, dar atunci cand se intareste, se intareste acolo pe veci. In timpul zilei il simt pe gene, simt ca mi le incarca si ca ma dor, de parca as purta gene false. E atat de greu de dat jos, incat trebuie sa frec mult si bine, indiferent cu ce demachiant. Chiar ma deranjeaza asta, pentru ca am ochii destul de sensibili.

   Concluzionand, nu imi place acest rimel si nu l-as recumpara, pentru ca nu se potriveste genelor mele. 
   Voi l-ati incercat, cum a functionat pentru voi?
   

Pagini