Produsele terminate in luna martie.

Buna, dragile mele !



   Ma bucur ca pot face aceasta postare si in aceasta luna. Daca pana acum ma plangeam ca nu termin nimic, acum m-am trezit cu o plasa uriasa, in care nu mai incapeau "vinovatii". Motivul ? Am inceput multe produse in acelasi timp si acum le termin pe toate.

   Asadar, poza de grup:




   Le voi lua pe rand, de la stanga la dreapta:

   

1. Servetele Amelia
   
   De ceva timp le folosesc pentru a-mi sterge fata dupa spalare, pe post de prosop. Am mai mare incredere in ele decat in prosopul care sta in umezeala si poate dezvolta bacterii.

   2. Pensula de blush no-name

   O am de enorm de multa vreme si nu o mai foloseam. E veche, aspra, ii cad perii, asa ca a venit vremea sa o arunc.
  


 3. Crema de maini Sephora

   Am primit-o spre testare de la BeautyBarometer si am taiat-o, pentru a consuma si ultima picatura. O luam in geanta mereu si a fost extrem de buna. Hidrata bine mainile si lasa un miros subtil, de parfum.

   4. Unt de corp Thai Spa cu avoado si ulei de masline

   Hidrateaza binisor, miroase a bomboane, a ceva dulciuri, inghetata, dar parca uneori nu aveam "pofta" de mirosul lui.

   5. Crema de galbenele

   Mai am doar capacul alb, caci am folosit cutia pentru un proiect DIY. E tare buna, stiti doar cat iubesc eu crema de galbenele.
  

 6. Masca de fata cu arbore de ceai

   Mi-a placut, lasa tenul improspatat.

   7. Masca de fata cu aloe vera Montagne Jeunesse

   Chiar mi-a placut, mi-am simtit dupa tenul proaspat si curat.

   8.Masca pentru puncte negre, Montagne Jeunesse, for man

   A folosit-o prietenul meu si i-a placut. Miroasea bine, masculin si i-a lasat pielea moale si curata.

   9. Masca de fata peel-of cu castraveti 

   Nu mi-a placut prea tare, avand al doilea ingredient alcoolul. Am simtit ca aplic pe ten un servetel imbibat in alcool, tocmai de aceea mi-a fost putin teama sa nu cauzeze tenului meu. Nu am avut probleme, dar nu o voi recumpara.

   10. Mastile cu ciocolata si masline

   

   11. Dischete mari demachiante Catherine

   Sunt dischetele mele preferate, pentru ca sunt mari, moi si nu se desira. Am recumparat unele mai mici tot din Kaufland acum, care se desfac si sunt groaznice. Cu siguranta data viitoare le voi lua pe acestea.

   12. Servetele umede

   Le tin in casa de luni si tot nu se terminau. Nu mi-au placut, era mai mult uscate.

   13. Plasturi pentru puncte negre Montagne Jeunesse


   Am avut o relatie de dragoste-ura cu acesti plasturi. Ba nu scoteau bine, ba scoteau punctele negre si lasau urme negre pe nas. Nu ii voi recumpara, nici nu am nevoie in mod deosebit de un asemenea produs, sincera sa fiu.


   14. Ulei de avocado

   Este foarte bun, eu il lasam in par cam o ora, doua inainte de spalare si hidrata incredibil firul de par.

   15. Balsam de par Wash&Go

   Un dezastru total ! Are alcool cu carul, lasa parul aspru, ca o matura. L-am folosit de cateva ori si apoi am renuntat. L-am folosit cand faceam curat in baie sau spalam gresia.

   16. Sampon Head&Shoulder sensitive 

   Mie in general sampoanele Head&Shoulders imi merg bine, asa ca nu am probleme cu ele. Il foloseam ocazional; ma scapa de matreata provocata de un alt sampon dupa o singura spalare.



   17.  Gel antiacnee Gerovital

   A fost un gel de curatare tare bun si l-a folosit fara nicio problema. Nu m-a scapat de cosuri, dar a diminuat vizibil punctele negre si mi-a curatat bine tenul. E foarte, foarte bun !

   18. Gel de dus Yves Rocher cu rodie

   A intrat in favoritele lunii trecute si l-am adorat, pana la ultima spalare.

   19. Mostra fond de ten "Zero defecte" Yves Rocher

   Am auzit doar pareri bune despre el si tare mult voiam sa-l incerc si eu, dar nu a fost cu putinta din cauza nuantei prea inchise. Nu inteleg de ce se fac mostrele asa de inchise... Pur si simplu era portocaliu-maroniu pe tenul meu !


   Ultimele doua produse terminate sunt serevetele intime si un plasture pentru dureri menstruale de le Biointimo. Fetelor, nu va pot spune ce calitative sunt toate produsele lor ! Plasturii iau durerea cu mana, servetele sunt blande, absorbantele la fel... Am primit in iarna si cupa menstruala Biointimo si va voi vorbi curand despre ea, caci sunt sigura ca este un subiect interesant pentru voi.

   Cam acestea au fost produsele mele terminate. Astept parerile sau intrebarile voastre.

   Pupicei,
   Lore.

Pagini