Fericirea saptamanii mele in poze. (I)




   Imi face o deosebita placere sa incep acest proiect pe blog si sunt extrem de incantata. O data pe saptamana voi posta un articol intitulat "Fericirea saptamanii mele in poze", care va cuprinde 7 poze si mici descrieri. Fiecare poza va ilustra ce m-a facut pe mine fericita in acea zi a saptamanii. 
   Scopul meu este sa va arat poze interesante, sa iau mai mult aparatul de fotografiat cu mine si, mai ales, sa constientizam impreuna lucrurile care ne fac fericiti, lucruri simple, marunte, care ne bucura zilnic. 
   Am ales drept zi miercurea, asa ca de acum incolo sa fiti cu ochii pe blog in aceasta zi saptamanal.

   Asadar, sa incepem:


    Joi, 17.04 a fost ziua in care am plecat din oras la parintii mei. Nu am ratat momentul sa fac niste poze in gradina.


♥   Vineri, 18.04 am vopsit singurica ouale, intrucat parintii au lucrat tare mult si nu au fost acasa. Am fost tare mandra de rezultat, asa ca atasez poze din timpul pregatirii, dar si de dupa.


  ♥  Sambata, 19.04 a fost o vreme destul de rece si a plouat toata ziua, dar eu iubesc ploaia. Mi-a placut tare mult sa revad casa pentru pasarele facuta impreuna cu tatal meu de cand aveam eu  cam 5 anisori.


   Duminica, 20.04, fiind Pastele, mi-am insusit rolul de "soferita", conducand catre Biserica si catre bunici. Mi-era tare dor sa sofez, asa ca acest lucru mi-a dat o stare de bine extraordinara.


   Luni, 21.04 am ales sa fie o zi de relaxare, asa ca am petrecut-o afara, mancand seminte prajite in casa si citind.


   Marti, 22.04 m-am bucurat sa gasesc intr-un magazin cateva clame superbe, in forma de fluturas, pe care le-am cumparat pentru sora mea.


   Miercuri, 23.04 am mancat a doua inghetata din acest an. Bineinteles, cand mai aveam putin am fost impinsa de prietenul meu cu nasul in ea, iar asta ne-a amuzat vreme buna. Era pacat sa nu fac si o poza.



   Asadar, aceasta au fost motivele fericirii mele zilnice din ultima saptamana. Sunt foarte nerabdatoare sa aud parerile voastre, sfaturile si ideile.

   Va imbratisez cu drag, ca de fiecare data. 

Pagini