Bad Girl Makeup

Buna tuturor !




   Cand am timp liber de valorificat, de cele mai multe ori prefer sa incerc machiaje noi si le realizez in special dupa filmuletele de pe youtube.
   Acum cateva zile m-am machiat astfel si pentru ca este putin mai strident decat port eu de obicei si nu simt ca ma caracterizeaza in totalitate, l-am numit Bad Girl Makeup.
   Nu am pus accentul pe fata sau pe buze, ci am vrut sa scot in evidenta doar ochii. 

   Produse folosite:
  1.   Fond de ten Rimmel London Stay Matte, pentru acoperirea mare si finishul mat.
  2.   Pudra pulbere Essence
  3.   Primer ELF
  4.   Paleta cu 78 de culori de la Depozitul de Farduri
  5.   Eyeliner Veryme Oriflame
  6.   Mascara Rimmel London Scandal Eyes
  7.   Ruj Avon nuanta Latte
  8.   Luciu transparent BeautyLineLipgloss
  9.   Kit pentru sprancene Depozitul de Farduri
   
   Machiajul arata astfel, sus fiind o poza inainte, iar jos dupa:


   Cu toate ca e de "bad girl", nu m-am putut abtine si am strecurat un zambet bland, care strica atitudinea machiajului.


   Este prima oara cand realizez un astfel de machiaj, asa ca as aprecia enorm sfaturile date. 


   Voi indrazniti cu machiaje de genul ?
   Pupicei,
   Lore.

Pagini