La un pahar de vorbă cu Dana Rogoz.

Bună tuturor !



   Sunt sigură că o cunoaşteţi cu toţii pe Dana Rogoz, fie din rolul Abramburicăi din emisiunea "Abdracadabra", fie din serialul "La Bloc". Dana reprezintă pentru mine femeia modernă, frumoasă, împlinită.
   Fiind şi o bloggeriţa activă, o urmăresc mereu şi mă inspir din ideile ei de ţinute sau de machiaj. 
   Acum ceva timp, Dana a lansat un concurs pentru bloggerite, Nu am ratat momentul să mă înscriu, iar articolul meu a fost ales unul dintre cele trei articole câştigătoare. Bucuria mea a fost imensă, deoarece nu a existat atunci fericire mai mare decât să îmi văd numele blogului meu promovat de ea.
    Proba 14 la SuperBlog sponsorizată de www.nh-hotels.com a reprezentat o mare provocare, deoarece m-a pus în situaţia de a-mi imagina un interviu cu o persoană publică. Mi-ar plăcea să am ocazia să o intervievez pe Dana şi în realitate, dar nu se ştie niciodată ce ne va rezerva viitorul.


   Mă aflam la hotel  www.nh-hotels.comDoar ce venisem de la o şedinţă de masaj şi tare relaxată mă simţeam... Iubeam hotelul acesta, mereu când aveam de nevoie de cazare în Bucureşti îl alegeam. Fie că aveam treburi stresante în capitală, parcă toate grijile dispăreau când intram în cameră şi vedeam căldura cu care erau toate lucrurile aranjate, precum şi curăţenia de necontestat pe care o apreciam de fiecare dată.  
   Aşadar, eram la masă, pregătită să îmi comand un "breakfast AntiOx", sau, mai pe româneşte, un mic dejun pe cinste.Am ales o salată şi un un suc natural de fructe, parcă nu voiam să îmi stric bună dispoziţie cu o mâncare nesănătoasă, pe care aş fi putut-o primi în alte părţi. Am dat comandă unei fete tare drăguţe, care era toată un zâmbet.
   Când m-am uitat în dreapta, la masă alăturată am văzut aşezată cu spatele o tânăra suplă, cu păr blod, bogat, stalucitor şi plin de volum. Nu m-am gândit la nimic special, era doar o fată care aştepta micul dejun că şi mine. Asta până când telefonul a început să-i sune. A răspuns imediat şi atunci mi-am dat seama exact despre cine este vorba. Vocea inconfundabilă a Danei mi-a stârnit un sentiment de emoţie: nu îmi venea să cred că Dana Rogoz era la câţiva paşi de mine.
   Eu eram singură la masă, ea la fel. Fără să fiu indiscretă, am auzit toată conversaţia ei: spunea,printre altele, că îşi doreşte un mic dejun sănătos şi că are nevoie de o sursă de energie interminabilă, aşa că am dedus faptul că era singură şi nu aştepta pe nimeni. Mi-am făcut curaj şi m-am dus la masa ei.
   Am fost bâlbâită până să-i spun două vorbe, dar până la urmă am reuşit să deschid un mic dialog.
Eu: Bună, Dana... Loredana Vlăescu... cosmetice...premiu ? (începusem să mă bâlbâi şi am încetat să mai spun cuvinte random care nu se legau în niciun fel).
D.R.: Aaa.. Îmi amintesc. Ia loc dacă vrei, sunt singură.
Eu: Mulţumesc mult, iartă-mă, sunt tare emoţionată. E incredibil că vorbesc cu tine, adică...
D.R.:(a început să radă, amuzată de stângăcia mea) De ce ai atâtea emoţii? Nu se întâmplă nimic special. Mă bucur că ai venit la masa mea, am o dimineaţă mai ciudată. Am nevoie să fiu puţin singură, dar parcă aş vorbi cu oameni noi.
Eu: Mă gândeam să nu deranjez, dar acum e în regulă.  
D.R.: Nu, Doamne fereşte ! Ai încercat cumva aici salata ? E prima oară când vin şi nu ştiu cum e. Am auzit câte ceva de bine despre faptul că aici la NH Hotels, se mizează pe mâncarea sănătoasă, bogată în antioxidanţi şi crede-mă, am nevoie mai mult decât orice de un mic dejun care să-mi dea energie pentru intreagă zi.  
Eu: Şi eu la fel ! Eu mereu aleg acest hotel când ajung în Bucureşti, iar mesele bune sunt un avantaj. Salata e delicioasă, garantez, asta aştept şi eu. O să vezi că e grozavă. Presupun că oricum mănânci multe salate, având în vedere felul în care arăţi după sarcina. Adică, lasă-mă să spun, eşti incredibil de suplă ! 


                                                                          

  D.R.: Ah, nu-ţi imagina că mă chinui în vreun fel ! Mănânc multe fructe şi legume pentru că îmi plac la nebunie, de asemenea beau multă apă. Încerc să nu mănânc nesănătos şi să nu fac excese, dar în rest, sunt un om normal. Acum de când a venit bebe pe lume încerc să menţin acest program, de asemenea şi orele meselor, dar e din ce în ce mai greu, căci tot timpul se concentrează pe îngrijirea lui. Nu mă plâng şi nu o voi face niciodată, e cel mai frumos sentiment din lume să îţi ţii copilul la piept. 

                                                               

Eu: (salatele noastre au ajuns, la fel şi băuturile) Şi totuşi, nu aş zice acum că ai născut de curând ! Crede-mă, sunt pasionată de tot ceea ce înseamnă un stil de viaţă sănătos, dar tot mi-e teamă de momentul în care voi rămâne însărcinată şi de kilogramele în plus. Care a fost secretul tău?



D.R.: Cred că ţine şi de alimentaţie, dar cel mai mult ţine de mentalitate. Adică e total greşit să spui:,,Sunt însărcinată, trebuie să mănânc pentru doi". Nimic mai greşit ! 
Eu: Şi totuşi, nu pofteşti niciodată la nişte cartofi prăjiţi sau la nişte aripioare picante prăjite?



D.R.: Eh, ba nu ! Normal că poftesc, dar încerc să-mi satifac poftele altfel. De exemplu, pregătesc o friptură din piept de pui pe grătar şi cartofi rondele la cuptor, fără grăsime.(salatele noastre erau aproape terminate, iar telefonul Danei sună din nou.Am retinut doar ca Vlad era bine, iar ea trebuia sa plece). Îmi pare sincer rău, dar am multe de făcut şi nu pot amână. În orice caz, am avut un mic dejun bun şi în ceea ce priveşte mâncarea, dar şi compania !
Eu: Mulţumesc, eu sunt şi mai încântată. Sper să ne mai revedem... Ah, era să uit ! Pot scrie pe blog despre întâlnirea noastră ?
D.R.: Da, normal... Abia aştept să citesc şi eu !(a surâs şi ne-am îmbrăţişat, iar ea a plecat. Am rămas să îmi savurez sucul. Nu ştiu ce puneau în mâncare, dar era aşa de bună, încât am comandat şi ceva preparat din fructe. O bunătate !)
   Asadar, in mare, acesta a fost dialogul meu cu frumoasa Dana Rogoz. Am avut apoi o zi minunată şi am stat doar cu zâmbetul pe buze. Cum puteam altfel, dacă doar ce vorbisem cu o persoană atât de specială ?
Articol scris pentru Spring SuperBlog

Pagini