Ce avem la cina, Montagne Jeunesse cu ciocolata sau cu masline ?

Buna, dragile mele !



   Acum ceva timp am intrat in posesia mai multor produse Montagne Jeunesse si va spuneam despre ele.

   Nu am apucat sa incerc inca toate produsele, dar am ramas marcata de doua dintre ele, asa ca va voi povesti azi experienta mea cu ele.

   In primul rand, trebuie sa va vorbesc despre masca de ciocolata, care a fost o adevarata incantare.



   Este o masca diferita fata de tot ce am mai incercat eu pana acum, deoarece ea are un efect de autoincalzire, odata intrata in contact cu pielea.


   Mie mi-a ajuns aceasta masca pentru 5 folosiri, pentru ca am aplicat un strat subtire pe fata, cu ajutorul unei pensule. Va recomand sa folositi o astfel de ustensila, caci veti aplica o cantitate optima de produs si nu veti irosi nicio picatura.
   Pretul acestor masti este de pana in 10 lei, daca stiu eu bine si se gasesc in Cora, Kaufland sau alte supermarketuri. Tocmai de aceea recomand folosirea unei pensule, pentru ca nu ar fi foarte rentabil sa cumparam o masca de 10 lei si sa o folosim doar de doua ori.

   Efectele acestei masti au fost intr-adevar placute, ca si intreaga procedura de aplicare. Masca se incalzeste in contact cu tenul, dar apoi nu ramane calda si se comporta ca o masca normala. Miroase incredibil, a ciocolata si are exact textura unei ciocolate topite.
   Am testat-o impreuna cu prietenul meu o data, asa ca daca ma urmariti pe facebook ati vazut poza.

   Asa arata aplicata(sau, mai degraba, asa arat eu intr-o versiune afro):



   Dupa indepartare(care este o procedura destul de ,,murdara"), tenul ramane extrem de curat, catifelat si proaspat. Nu usuca tenul, nu il lasa rosu sau sensibil, ceea ce e un mare plus de la mine, o ,,fericita" posesoare de ten sensibil cu tendinte acneice. Aceasta nu se usuca, nu se intareste, ci ramane in aceeasi formula chiar si dupa 20 de minute. 
   Am fost extrem de incantata de aceasta masca si probabil de aceea am folosit-o mai rar si am organizat-o asa bine, pentru a-mi ajunge mai mult timp.
   Este foarte, foarte buna si o recomand cu drag.

   A doua masca pe care o voi aminti azi si care m-a rasfatat este cea cu ulei de masline.


   Aceasta masca promite sa hidrateze tenul, sa il lase curat si catifelat.

   
  Mirosul ei este placut, de ulei de masline, iar culoarea este... verde ! Asadar, am aratat ca un mic extraterestru purtand-o:
   
   Initial, ea este mai lichida, urmand ca apoi sa se usuce si sa ,,crape" putin, dand senzatia astfel de piele care ,,strange".
 

   Efectele sale mi-au placut enorm de mult, lasandu-mi o piele extrem de curata si de calmata, moale. Va spun sincer ca echivaleaza beneficiile aduse tenului meu de catre masca Vivanatura, pe care o iubesc si o am mereu in casa. Este extraordinar de buna si o voi recumpara cu siguranta, dupa ce le voi termina pe celelalte. Am folosit-o de doua ori si incerc sa economisesc produs pentru urmatoarele aplicari, deci, credeti-ma, as folosi-o zilnic.

   Daca la cea cu ciocolata am iubit parca mai mult procedeul de aplicare, senzatia de caldura, mirosul, apreciez mult mai mult efectele mastii cu ulei de masline, care s-a potrivit de minune cu tenul meu.

   Asadar, va recomand cu toata dragostea aceste masti si va garantez ca veti fi incantate de rezultate. Din cand in cand, meritam si noi putin rasfat, nu ? 


   Voi ati folosit mastile Montagne Jeunesse ? Ce alte masti de fata folositi si imi recomandati ?


   Pupicei,
    Lore.

   P.S. Este INTERZIS sa radeti de fata unei fete in momentul in care poarta o masca, ne-am inteles ?

Pagini