5 rujuri Ultra Colour Absolute - AVON

Buna, dragile mele !




   Devin din ce in ce mai atrasa de ideea de a purta ruj, desi pana acum nu o faceam aproape deloc. Timida fiind in acest ,,domeniu", am ales sa comand de la Avon 5 mostre din gama rujurilor Ultra Colour Absolute, pentru a-mi crea o parere inainte de a comanda produsul full-size. Pretul unei mostre a fost de 1,5 lei, iar rujul este in jur de 15lei, din cate am vazut eu.

   Mostrele mele, in momentul actual arata asa:



   Pe mana arata astfel (sunt in aceeasi ordine):


   Luandu-le pe rand, avem urmatoarele nuante, de la stanga la dreapta (ignorati faptul ca nu m-am rujat perfect, am folosit un ruj, apoi l-am sters si am aplicat repede altul, ca sa fac cateva poze pentru voi):

   1. Caring Coral

   Este o nuanta frumoasa, calda, care rezista binisor pe buze.


   2.  Natural Flush

   Este un nude adorabil, care mi-a placut mult. Hidrateaza buzele si da lookului un aspect curat, ingrijit. Problema lui e ca rezista fooarte putin si cu timpul formeaza acea ,,dunga alba", inestetica pe buze.


   3. Soft Coral

   E tare draguta nuanta asta si am purtat-o cel mai multe, desi are acelasi caracteristici ca si Natural Flush: look curat, hidratare, rezistenta mica.


   4. Lovely Cherry

   Frumos, frumos, frumos ! L-am purtat de putine ori, dar imi place mult. Nu hidrateaza asa bine buzele, dar este pigmentat si rezista tare mult.


   5. Radiant Raisin

   Aceasta e o nuanta pe care chiar nu am purtat-o deloc. E foarte tare, un visiniu inchis foarte frumos, pigmentat, dar parca nu am avut nici curajul, nici ocazia sa il port. O sa prind eu insa momentul si voi incepe sa il folosesc cu siguranta.
                                    

   Mie imi plac tare mult si daca ar fi sa recumpar vreunul, as merge pentru Lovely Cherry si Natural Flush.

   Voi aveti rujuri Avon ?
   Care dintre acestea 5 v-a placut cel mai mult ?

   Pupicei,
   Lore.

Pagini