Demachiant bifazic Balea - Review

Buna, dragile mele !


   In curand voi termina demachiantul bifazic de la Balea, asa ca eu consider ca l-am folosit destul pentru a-mi forma o parere clara despre el si pentru a o impartasi cu voi.
   
   Cum arata?

   Demachiantul se prezinta intr-o sticluta de 100ml, cu un sistem de dozare extrem de util si de simplu de folosit.


   Acest demachiant lichid este compus din doua parti diferite, una pe baza de apa, partea incolora de jos si una pe baza de ulei, cea albastra de deasupra.

   Ingrediente:


   Cum miroase produsul?

   Spre surprinderea mea, produsul nu are niciun miros. Se simte poate foarte putin o aroma de ulei, dar se pierde imediat.

   Cat costa?

   Eu am luat produsul din DM si a costat ~7lei.

   Ce face produsul ?

   Acesta este primul demachiant bifazic incercat de mine si ma declar o mare fana.
   Pentru folosire, se agita sticluta, astfel incat partea cu ulei si partea cu apa sa se amestece. Se dozeaza apoi putin produs pe o discheta demachianta curata si se aplica pe pleoapa.


   Se lasa 5-10 secunde sa actioneze apoi se sterge usor machiajul ochilor. Nu trebuie sa insistati mult, caci machiajul se sterge foarte bine, pana la ultima farama de eyeliner, rimel sau ruj pigmentat.
   Mai jos am facut doua joculete, pentru a vedea cum sterge acest produs.

 Pe mana, de la stanga la dreapta am: 
  • Luciu de buze Elf
  • Ruj Long Lasting
  • Eyeliner Veryme Oriflame
  • Creion Avon SuperShock
  • farduri auriu si maro din paleta LA Colors si fard gri din quadul Day2Night Elf, cu primerul Elf.

   Dupa prima aplicare a dischetei pe mana, a ramas asta:
   Dupa a doua aplicare a ramas asa:
   Apoi am insistat pe resturi am sters foarte bine totul. Puteti observa ca nu degeaba am laudat rujul Long Lasting, caci se vede ca abia s-a sters.
   
 

   Al dolea joc este demachierea propriu-zisa a pleoapelor.
Inainte

Aplicand demachiantul

Dupa demachiere

   Nu mai este nevoie decat sa sterg inca o data pleoapa si rimelul cazut si gata !

   Un alt test:
Inainte

Dupa



   As recumpara produsul ?

   Cu siguranta DA ! Este un produs care curata machiajul ochilor foarte bine, nu ustura si ma declar foarte multumita. Vreau insa sa incerc si solutia bifazica Blanchette B, despre care am auzit numai pareri bune. Daca imi va placea, cred insa ca voi ramane la aceea, caci are o cantitate mai mare de produs si un pret aproximativ egal.


   Deci, concluzionand, imi place ca:
  • curata foarte bine orice tip de machiaj
  • nu ustura, nu produce iritatii
  • nu usuca zona ochilor
  • este ieftin
   Nu imi place ca:
  • se termina repede. Eu il am pe al meu de aproximativ o luna si deja il voi termina in cateva zile, cu toate ca l-am folosit doar pentru ochi, nu si pentru ten.

    Sunt tare curioasa sa stiu daca ati folosit acest produs sau daca sunteti tentate de el.

Pupicei,
Lore.

Pagini