Produse terminate (I)

Buna, dragile mele !



   Aceasta este prima mea postare de acest gen, dar cu siguranta nu va fi ultima, cu toate ca au trecut mai bine de doua luni de cand strang aceste produse, intr-o plasuta ascunsa, ca sa nu rada Andrei de mine. Nu stiu cand va urma alta, caci strang produse terminate destul de greu, caci am, de exemplu, 3-4 geluri de dus incepute si nu voi termina unul prea curand. Spuneti-mi, va rog, ca si voi faceti asta, caci nu vreau sa ma simt o ciudata pe aici.
   Deci, sa incepem.

1. Balsam de par Oriflame cu grau si cocos

A fost balsamul meu favorit de par incercat pana acum. Extrem de bun, hidrateaza bine parul,
il lasa moale, catifelat, usor de descurcat. Am scris mai multe despre el.



2. Balsam de par Garnier Ultra Doux

  Daca am iubit balsamul Oriflame, pe acesta l-am urat din toata inima. M-am chinuit cu el in ultimul hal, avand in vedere ca l-am cumparat prin august.V-am explicat si de ce nu mi-a placut deloc acest produs.

3. Lotiune tonica Bioten cu miere si cimbrisor

   Trebuie sa va spun intai ca aceasta a fost prima mea lotiune tonica. La inceput am fost incantata, curata tenul in profunzime,il lasa catifelat, insa il si usca destul de mult. Cum nu stiam care este treaba cu lotiunile tonice, am crezut ca asta este menirea ei. Cand am depasit jumatate de sticla, mi-au aparut ceva cosulete, dar am continuat sa o folosesc, pana cand am terminat-o. Dupa ce am terminat-o am avut parte de o surpriza: cosuletele au inceput sa dispara. Acum nu stiu daca a fost din cauza ei, cert e insa ca am descoperit o lotiune de la Elmiplant mult mai buna, care nu are alcool, ca aceasta si este mai blanda cu tenul. Mai am insa una neinceputa cu musetel de la CosmeticPlant si abia astept sa-i vina randul.

4.Lapte de corp cu miere si lapte AVON

   V-am spus in ca nu mi-a placut mai deloc. Nu mi se pare deloc hidratanta si cu siguranta nu as mai recumpara-o. Balsamul multifunctional a fost insa incredibil de bun. L-am terminat si pe el, dar l-am umplut cu crema de galbenele si il port cu mine in geanta, reaplicandu-l pe buze dupa nevoie.

5.Gelul intim Simply Delicate AVON

   Imi plac gelurile intime Avon, dar acesta a fost o varianta foarte apoasa, asa ca nu m-a dat pe spate.Am refolosit recipientul ca sa pot termina gelul de dus de mai jos, pe post de sapun lichid.Am scris mai multe despre ingrijirea intima.

6. Gel de dus Mitia
   
   Nu stiu ce a fost in capul meu cand am cumparat un gel de dus atat de mare, stiind ca eu ma plictisesc asa de repede. La inceput mi-a placut, avand o textura cremoasa, alb fiind, insa apoi m-am saturat de el, fiindca nu hidrata deloc pielea si nici nu mirosea a ceva anume, avea doar un miros foarte slab, asa cum au de obicei geluri de dus tip crema. Drept urmare, cand am ajuns pe la jumatatea sticlei, l-am golit in recipientul gelului intim Avon prezentat mai sus si l-am folosit pe post de sapun lichid, numai ca sa nu-l arunc. Nu-l voi mai recumpara pe acesta si niciun alt gel de dus asa de mare vreodata.
7.Crema de maini cu galbenele MEBRA

   Cred ca v-am innebunit deja cu aceasta crema, dar pur si simplu este printre cremele mele favorite de maini. E foarte hidratanta, catifeleaza instant pielea si as recumpara-o oricand. Dovada este chiar faptul ca am ,,asasinat-o", ca sa ajung si la ultima picatura.

8.Aquafresh apa de gura si pasta de dinti

   Am cumparat acest set deoarece am gasit o oferta avantajoasa in Auchan, ambele produse fiind la 7 lei. Pasta de dinti mi s-a parut in regula, nu m-a dat pe spate, dar apa de gura am urat-o sincer. Pentru gusturile mele, este mult prea tare, caci urasc senzatia aceea de ,,gura in flacari".Nici mirosul nu mi-a placut, parca-mi amintea de mirosul acela specific cabinetelor de dentist.

9. Gel antibaterian Auchan

   Acesta a fost un gel destul de bun, curata bine mainile, insa le cam usca. Nici nu aveam mari pretentii avand in vedere ca are un pret destul de mic, 3-4 lei.

10. Sapun lichid antibacterian de la Touch

   A fost un sapun lichid foarte bun, cu toate ca nu-l foloseam mereu. Si-a facut bine treaba, costa doar 10 lei si l-as recumpara oricand.


11. Masca de fata DANAHAN

   Aceasta masca am castigat-o la giveawayul Andreei, de pe blogul My Beauty Kiss. Este o masca de fata hidratanta, 3D. Practic, materialul acela care se lasa pe fata este imbibat intr-o crema foarte hranitoare si asigura un nivel optim de hidratare al pielii. Mi-a placut mult, dar, daca nu ma insel, se poate cumpara doar de pe Ebay.


12. Mostra fond de ten Max Factor Whipped Creme

  V-am aratat pe facebook o poza cu puterea lui de acoperire, facand un test pe mana. Din pacate nuanta a fost prea inchisa pentru tenul meu, deci nu mi-am facut o parere prea clara. Se simte foarte fin, asta m-a uimit la acest fond de ten. Nu m-a dat insa pe spate si tocmai de aceea, cand am castigat la alegere un produs Max Factor, am evitat fondul de ten si am ales CC Creamul lor si bine am facut.



13. Betisoare de urechi si dischete demachiante mici

 


14. Am aruncat doua rujuri Avon si L'oreal, deoarece mai aveau foarte putin produs si erau si foarte vechi deja. Nu le-am mai folosit de luni bune.

 


   Dragile mele, momentan acestea sunt produsele mele terminate. Astept parerile voastre, daca ati folosit vreunul dintre cele prezentate de mine sau daca sunteti tentatate.

Pupici,
Lore.


Pagini