Gene false CUPIO - Review

Buna, dragile mele !



   Acum ceva timp am primit de la Cupio o pereche de genute false. Eu am ales genutele false din par natural Forget-me-not si nu regret nicio secunda acest lucru, cu toate ca mi-a luat mult timp sa aleg o singura pereche dintre toate minunatiile de pe site.
   Eu nu am mai purtat gene false pana acum si de aceea aceasta testare s-a dovedit o mare provocare pentru mine.
   Am crezut la inceput ca este foarte greu sa le aplici, sa le dai jos dar, nu stiu daca e datorita firmei Cupio, m-am descurcat foarte usor, fiind o incepatoare veritabila.
   Impreuna cu genutele am primit si un lipici alb-transparent extrem de bun si o ustensila speciala, care m-a ajutat mult la lipire.

   
Cum arata ?

   Genutele mele au urmatoarele dimensiuni:
  • interior: 10mm
  • mijloc: 13mm
  • exterior:13mm

   Cum se aplica ?

De pe site, am extras aceste informatii:


1. Puneti genele false la baza genelor naturale. Daca genele false sunt prea lungi, taiati cat e nevoie din coltul exterior a genelor.

2. Aplicati adeziv pe toata lungimea genelor false si asteptati 60 de secunde.

3. Aplicati genele false la baza genelor naturale si presati cateva secunde pentru o lipire sigura. 


   Eu nu am taiat deloc din genute, caci nu am simtit ca ar fi prea lungi sau ca m-ar incomoda. Lipiciul pare albastrui la inceput, dar devine transparent dupa ce se usuca bine.
Prima geana dupa aplicarea lipiciului
   Cat costa?

Genutele mele Forget-me-not costa 16,90 lei, iar adezivul 17,90 lei. Dar daca stati pe aproape, Cupio poate avea surprize si pentru voi in curand !
   

   Ce face produsul ?

   Am facut doua experimete, pentru a putea vedea mai bine efectele.

1. Gene false aplicate pe pleoapa fara machiaj
   
Consider ca asa se poate vedea foarte bine cat de lungi sau dese sunt genele de fapt.














   Dupa aplicare(nu cea mai fericita, caci era prima oara cand faceam asta), arata asa:


              




    Efectul este intr-adevar interesant, cu toate ca nu m-am priceput eu prea bine si nu am reusit sa le lipesc exact la baza genelor. Sper sa apreciati insa efectul si nu ,,mana de lucru".









   
II. Gene false folosite intr-un machiaj de seara

   Voi incepe prin a va declara faptul ca sunt intr-o continua invatare in ceea ce priveste arta machiajului si mi-as dori sa ma pricep din ce in ce mai bine si sa dispun de produse si mai bune.
   
   Machiajul meu fara gene false si fara rimel arata astfel:

 







Am folosit pentru aplicare intai o penseta,apoi am presat colturile cu ustensila speciala gasita in cutia lipiciului.


   Rezultatul?

   Gene foarte bogate, dar totusi nu false, care creeaza un look minunat si de efect. 

   Eu am ales sa mai trasez o dunga de eyeliner si peste banda genelor, pentru a nu se sesiza vreo diferenta.





   Cum se indeparteaza ?

   Se prinde cu degetele coltul extern al genutei si se trage usor spre interior. 

Genuta cu eyeliner.


   Dupa indepartare, machiajul a ramas asa:

   Am pus apoi genutele curate la loc in cutie, pentru a le putea folosi si alta data.


   Eu nu am folosit rimel peste, dar se poate folosi fara nicio problema. La prima aplicare am fost foarte atenta si grijulie, crezand ca sunt tare fragile, dar ele au rezistat foarte bine si sunt foarte ,,profi" create, intrucat se deterioreaza destul de greu, chiar daca sunteti nepricepute, asa, ca mine.

   Concluzionand, eu am ramas placut surprinsa de usurinta aplicarii si de efectul acestor gene Forget-me-not de la Cupio. Va recomand sa vizitati magazinul lor online, dar si pagina de facebook, poate va face si voua ceva cu ochiul(cu sau fara gene false).
  
   Voi ati folosit genute false de la Cupio? Ce alte genute false va plac si le folositi ? 

   Daca stati pe aproape, Cupio va poate pregati un cadou frumos !
   
   Daca v-a placut acest articol, abonati-va prin GFC (sus), pentru a fi la curent cu noile mele postari.

Pupicei,
Lore.




Pagini