Castigatoare Giveaway in colaborare cu Cupio.

Buna, dragile mele !


   Am reusit sa extrag pana la urma cele 2 castigatoare. Ma bucura faptul ca regulile au fost respectate si nu am eliminat pe nimeni.
   Ca sa nu existe discutii, pentru a indrepta o eroare de-a mea la un concurs precedent, concurentele Maria Mirabela si Daniela Zaharia au primit fiecare cate 2 sanse in plus.
   Asadar, aceasta este extragerea:




   Felicitari Maria Mirabela si Nadia Candrea ! Ati castigat genele dorite. Va trimit imediat un mail si astept poze de indata ce veti primi premiul.
   Asa cum am spus, vor fi 3 castigatoare, cea de-a treia fiind aleasa de mine.
   Avand in vedere ca se afla in topul comentariilor pe blog si mereu trimite comentarii frumoase si apreciaza postarile mele pe pagina, castigatoarea este... Adynutzza Popa !
   Te felicit draga mea si meriti din plin premiul ! Iti multumesc ca esti alaturi de mine si m-am obisnuit sa primesc comentarii calde si de apreciere din partea ta.



   Daca nu ati castigat, nu va faceti griji ! Concursuri vor mai urma cu siguranta.
  
    Pupici,
   Lore.

Pagini