HAUL cosmetice Depozitul de Farduri.

Buna, dragile mele!

   Asa cum v-am povestit, de curand am inceput prima mea colaborare cu Depozitul de Farduri, care mi-au oferit frumoasele cadouri pe care le puteti castiga. Pe mail mi s-a spus ca voi primi si eu, in calitate de bloggerita, o surpriza prin curier.
   Toate bune si frumoase, eu le-am dat adresa mea duminica seara si curierul a ajuns marti. Cand am primit pachetul, nu am crezut ca e cine stie ce, caci el arata cam asa:

  Foarte nerabdatoare am desfacut pachetul si am ramas absolut .. socata ! Am primit o gramada de produse minunate, pe care mi le doream tare si de care aveam nevoie.Am primit asa:

1.  Trusa Joeuse, care are forma unei carti de buzunar. In primul rand imi place forma portabila, usor de transportat. Ador faptul ca are oglinda si de cand am primit-o, o port mereu in geanta.

 Trusa contine 2 farduri de pleoapa, un maro si un auriu(desi in poza nu pare), ambele sidefate, 2 glossuri pe care le ador: unul rosu si unul roz. Trusa mai contine si un tus maro si un creion de ochi maro.


  Tusul arata ca in poza. L-am purtat o singura data, imi place mult, cu toate ca nu am mai avut un tus maro. E mai ,,de zi", dupa parerea mea,decat cel negru. Nu se scurge, nu se strange, ba chiar se usuca foarte repede si sta bine pe ploapa. Eu nu am aplicat primer, ci doar fond de ten pe sub si putin fard, iar spre sfarsitul zilei s-a ,,cojit", adica s-a dat singur jos, ceea ce nu a fost tocmai bine, dar apreciez faptul ca m-a tinut oricum intreaga zi.


 Creionul imi place mult pentru linia apei. Este aratat pe mana, deasupra tusului.




2. Gloss, de care m-am indragostit pe loc.
 



3.Creion retractabil negru, vedeti deasupra tusului si reionului maro.






4.  Creion retractabil de buze rosu. Nu l-am purtat, dar nu aveam si a venit la tanc( e cel de deasupra).





5. Rimel Lash Power.
 





6. Set format din rimel si tus




Deasupra tuturor este tusul.


Rimelul e ceva mai deosebit, caci are doua etape. In pasul unu se ia mai putina .. substanta, nu stiu cum sa-i zic,pentru alungire :D. In pasul 2 se ia mai multa,pentru definire.
 

7. 2 oje pentru modele de manichiura, un auriu si un argintiu.

8. 2 chestiute din acelea pentru despartitul degetelelor de la picioare in timpul pedichiurii

9. Pietricele colorate pentru unghii



Atata de incantata am fost, ca imediat mi-am facut o manichiura cu toate produsele primite. Sper ca va place ce mi-a iesit. Repet,  nu ma pricep, doar ca imi place sa ma joc cu unghiutele mele. In plus, am avut unghiutele fooarte mici, caci mi se rupeau si erau moi si abia am reusit sa le cresc si sa le intaresc. Va voi spune in alta postare cum, daca sunteit curioase si-mi cereti asta.

In total, astea au fost minunatiile primite de la Depozitul de Farduri. Sper ca v-am facut o idee despre produse si ca va veti inscrie in continuare la concurs, daca nu ati facut-o deja.


Pupicei,
Lore.

Pagini