Igiena intima - AVON Simply Delicate

Buna, dragile mele !



Subiectul pe care il voi dezbate azi va fi unul mai ,,delicat", in ciuda vremurilor in care traim.

Toate stim ca zona intima este mult mai delicata decat restul corpului si ca trebuie sa ii acordam o atentie deosebita in ceea ce priveste ingrijirea. Daca pielea corpului are un PH neutru, PH-ul zonei genitale este diferit, putin acid. Acest lucru inseamna faptul ca NU trebuie sa curatam prin spalare cu un spumant de baie normal, de exemplu, sau cu un sapun, pentru a evita usturimile din dus.

Exista in comert o gama variata de geluri pentru spalare intima, care au o formula special conceputa pentru curatarea zonei, fara a o irita.

Eu ma declar o fana uriasa a gelurilor AVON, pe care le folosesc cam de 2 ani, de cand am inceput sa acord o atentie deosebita acestui aspect. Sincer nu am folosit altceva niciodata, asa ca nu ma pot declara decat intr-o maniera subiectiva. Daca voi folositi altceva sau imi recomandati altceva, ma declar deschisa la orice.

Am terminat de curand aceasta solutie de spalare AVON, dar nu am fost foarte multumita:


Mi-a placut faptul ca ajuta la spalare, lasa un miros placut de musetel, dar a fost o solutie mult prea lichida.. Pur si simplu imi curgea printre degete, era ca apa.
Am cumparata acum aproximativ 6 luni(cam atat ma tine), dupa ce folosisem gelul din aceeasi gama, cu ambalaj verde si imi placusera efectele.


Acum am recumparat un produs de genul din catalog. L-am gasit luna trecuta la reducere, la 8 lei, de la 13 sau ceva de genul.
Arata cam asa:


 Imi place mult mai mult, are o textura cremoasa, super fina, face spuma(cel lichid nu facea).In plus, acesta nu are parfum, deci nu miroase in niciun fel dupa spalare.

Ingrediente: 

In concluzie, mie imi plac multe aceste geluri pentru spalare intima AVON si cu siguranta le voi recumpara, daca nu cumva ma veti convinge voi sa iau altceva data viitoare.

Astept comentariile voastre si daca va place ce fac eu aici pe blog, astept sa ma urmariti prin GFC (sus, sus).


Pupicei, 
Lore. 

Pagini