Review - set lapte si miere AVON

Buna, dragile mele !

Astazi va voi vorbi despre un set de la Avon, din gama ingrijire corporala, cu lapte si miere. Trebuie sa recunosc ca motivul pentru care am cumparat acest set a fost curiozitatea in ceea ce priveste produsele cu lapte si miere, care mie personal mi se pare ca miros absolut genial. 

L-am cumparat iarna trecuta, cu un pret promotional de sarbatori de 20 de lei. A fost o afacere destul de convenabila, avand in vedere faptul ca separat produsele ar fi costat cam cu 10 lei mai mult.Stiu ca par o ciudata ca nu le-am terminat pana acum, dar intre timp mi-am mai luat multe alte produse de genul si pur si simplu nu le-am folosit prea des.O sa trag tare de ele pana de Craciun, caci fac 12 luni de la deschidere si potrivit termenului de pe eticheta, vor expira. In fine, sa nu ne mai lungim si sa trecem la comentat.
  Dupa multe luni de cand il tot tin prin casa, setul arata cam asa:
El este formatul dintr-un spray de corp, o crema de corp si un balsam. Pe mine personal mirosul de lapte si miere nu ma incanta vara, cand prefer aromele mai fresh, dar pentru iarna este ideal. Abia acum imi dau seama ca a trecut o vesnicie de cand le folosesc si nu s-au mai terminat. Veti vedea si de ce.


Primul produs, spray-ul de corp, are 200 ml si sincer nu m-a incantat prea tare. Daca am iubit spray-urile de corp de la Avon cu rodie sau capsuni, acesta nu m-a dat pe spate. Mirosul persista foooarte putin si dupa 15 minute de la aplicare nu se mai simte deloc aroma lui, ci doar ceva, asa, dulceag.Am atasat si o poza cu ingredientele, pentru cele care sunt curioase. 






  


Al doilea produs este laptele de corp, de 200 ml si el. Hidrateaza pielea, nu extraordinar, deci nu m-a impresionat. Miroase bine si dupa cum se vede am folosit mai multa decat spray-ul. Este cremos, intra repede in piele si ca si crema de corp, chiar daca nu as avea alta varianta, nu as recumpara-o. Acum vreau sa mai incerc si alte produse despre care va voi spune altadata. 






Ultimul, dar totodata si preferatul meu este balsamul. Eu l-am folosit cel mai mult pentru buze, desi este foarte bun si pentru coate sau unghii si cuticule. Eu il port in geanta de luni bune, il folosesc zilnic si parca nu se mai termina ! Hidrateaza foarte bine buzele, nu le lasa lipicioase desi e cremos, miroase grozav si este totodata o baza petru ruj excelenta. Dupa cum se vede, eu l-am folosit destul de mult, caci i s-a cam decolorat eticheta. Pe acesta chiar vi-l recomand din suflet si nici nu cred ca este mai mult de 5-6 lei, asta daca mai este prin cataloage acum.







 Intr-un final, eu ii dau acestui set nota 7.Spray-ul nu l-as recomanda, dar balsamul este foarte bun, ieftin si util.


Sper ca v-a fost de folost acest review. O sa revin cu altele despre produse din gama AVON si nu numai.

Mii de pupici,
Lore

Pagini