Aslavital Mineralactiv - rutină de îngrijire pentru pielea sensibilă cu argilă 100% naturală din Munții Pădurea Craiului

Am testat în ultima vreme produsele din gama Aslavital Mineralactiv, cu un ingredient special, provenit din Munții Pădurea Craiului: Argila 100% naturală. Toate produsele mi s-au părut excelente, raport calitate-preț este senzațional, iar beneficiile asupra tenului sunt nenumărate.

Mă încadrez perfect în targetul acestei game: persoane +25 ani, cu un ten sensibil. Toate produsele mi-au făcut bine, tenul meu s-a împăcat excelent cu ele și împreună au alcătuit o rutină pe care plănuiesc să o țin alături de mine multă vreme de acum înainte. Pot spune că este o rutină de îngrijire delicată, ideală pentru pielea sensibilă ❤️ 



-Apa micelară cu argilă, pentru o curățare și demachiere blândă are și o acțiune completă de antipoluare și eliminare a efectelor stresului urban

-Mască detoxifiantă cu cărbune peel off, cu efect purificator și de curățare in profunzime

-Cremă lift ultra-activă pentru hrănire și piele plină de volum. O combinatie unica de extracte si ingrediente naturale cu proprietati antirid, care maresc elasticitatea pielii, regenereaza si hidrateaza intens tenul.

Fiole hidratante Detox – actioneaza sinergic pentru captarea si mentinerea umiditatii la suprafata pielii, concomitent cu detoxifierea ei. un răsfăț pentru tenul meu sensibil! ❤️ Mă confrunt de ceva vreme cu piele uscata, sensibilă, ușor iritabilă, iar aceste fiole sunt un partener de încredere pentru restabilirea echilibrului pielii.



Pagini