Always confident: #ZeroisMoreChallenge

Incredere si confort indiferent de perioada lunii! Aliatul meu de increde e Always, dintotdeauna am stiut ca ma pot baza pe absorbantele din diferitele lor game pentru zilele sensibile.

Noile absorbante Always Platinum din kit-ul de testare BUZZStore au venit cu multă siguranță indiferent de momentul zilei: protecție garantată zi și noapte!

Am acceptat provocarea Always Platinum #ZeroisMoreChallenge! Always a investit în cercetare pentru a investiga barierele proceselor și orice compromisuri pe care le fac femeile în prezent.

Conform unui studiu realizat de Always*, mai mult de jumătate (56%) dintre fete își pierd încrederea în sine în perioada pubertății, prima menstruație marcând momentul cu cel mai mic nivel de încredere în sine al lor. Lucru care mi s-a intamplat si mie. Brusc m-am simtit mai putin capabila sa fac toate celelalte lucruri pe care le faceam sau pe care le faceau baietii fara probleme.

Cu timpul am invatat cum sa ma protejez de incidente in perioada menstruala si asa am devenit tot mai increzatoare in fiecare zi din luna!




Pagini